Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Bokstavelig talt tatt ut av sammenhengen. :see_no_evil:

Seriøst, håper det ordner seg og håper også at du ikke er tyngre investert enn at dårlige vitser ikke svir hvis det går dritt.

Han har en fordel, men kan likevel ta feil.

Tror jeg skulle gjort det bra i “NM i tjukkest hud i aksjemarkedet”
:blush:

1 Like

Uavhengig av dette, Christian, bør du være svært forsiktig med den bastante påvirkningen du utøver på et selskap(er) du åpenbart ikke har full oversikt over. Sett deg grundig inn i fakta før du uttaler deg, og unngå retorikk eller fremstilling som oppfattes som manipulerende overfor markedet eller aksjonærene.

1 Like

Én ting som er meget spesiell for tiden , er det betydelige antall innlegg på Linkedin om LNC.
Som denne ikveld:

Det er mitt også, men da snakker vi om en villet og iscenesatt hendelse. Spørsmålet er hvor sannsynlig et slikt scenario faktisk er.
?

Man stresser ikke med å hente penger… nå begynner jeg å lure veldig på hvorfor…

1 Like

Intet nytt om funding. Standardfraser. 25 mill igjen i cash pr 30.6.

1 Like

Det er lov å håpe at det sitter en eller annen kanin under en hatt et sted…

I hvilke scenarioer venter en til kassen er tom? Hvis en skal låne penger kanskje?

De er klare for skalering nå, golf problemene er løst, de guider golf. Da blir ikke finansering noe problem.

Hvis man trodde på strategisk partnerskap på kurs 7-8, men dumpa i frykt på de storm i vannglass problemene, så er det vel kalde føtter som gjelder i dag.

Our relationship with Berkeley Country Club
continues to remain positive as the golf club has
requested a second trial application to confirm
expectations of LNC performance across the
different soil types and drainage profiles of their
property.

3 Likes

Det er veldig mye bra i dagens rapport - hvis man hopper forbi kommentaren til James Thomas.

• Golfproblemene fremstår isolert, håndtert, forstått og langt på vei løst
  • I Midtøsten skjer det åpenbart mye, og flere store og mindre prosjekt er eller nærmer seg moden.
  • De nye enheten virker å være klar om relativt kort tid.
  • Mye positivt krydder på mange måter, som eksempelvis at de er igang med pilot på mandler.
14 Likes

Ingen utslag på kursen…rapporten tas med et gjesp…venter på hva JT sier senere i dag?

Ja, slik jeg ser det er det dessverre ingenting nytt. Endrer ingenting ifm finansiering.

Tja, at de guider golf og at dette ikke ser ut som blir noe problem og derfor skalering next er jo veldig gode nyheter i forhold til finansering. Hadde golfen blitt et problem så hadde finansering blitt mye vanskligere.

De presenterer selvfølgelig ikke nyheter vi alle venter på i en kvartalsrapport
Det er helt urealistiske forventninger

1 Like

overhenget fra aksjonær ruiz borte? en som ikke hadde satt seg godt nok inn i hverken selskap eller likviditet i aksjen. bør bane vei for oppgang nå.

Tar tapet i denne idag. Håper det går godt for de gjenværende aksjonærene videre . Takk for gode bidrag og diskusjoner.

5 Likes

Her blir det nok meget lav emisjon, kanskje på kronestykket? 1kr