Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Herlig, bra de deler igjen og den når mange nye og flere, samt utrolig deilig med gutierez som bekrefter teknologien og videre bruk. Da vet vi nå at kommeralisering er i gang både i Midtøsten og USA. Det er nå det starter for desert:)

4 Likes

For nye «brukere» vet du akkurat like lite som oss andre rundt dette, men hva ville en småprat tråd vært uten en liten/stor haus rundt produkt/selskap.

Hæ? OKS har jo bekreftet kommeralisering denne måneden i Midtøsten. Og gutierrez bekrefter videre bruk i USA. Kall det hva du vil, men det er ikke mine ord. Kun refererte.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Aksjekurs, investerte og de på utsiden venter på akkurat den meldingen så den bekreftelsen bør vel komme fra selskapet selv å ikke deg!! Vi er alle like gira, men kom igjen….

Det er ikke meg det kommer fra, dont kill the messenger. Ta det med OKS og Gutierrez. Sjefene i nevnte selskap

1 Like

Hvilken glede gir det deg å stadig komme med denne type innlegg i denne tråden?
Du skrev nylig dette i en annen tråd:

“Hvis tråden skal ende opp i skittkasting frem og tilbake om hvem som er de største idiotene så er det bare å skygge unna.”

5 Likes

Fantastisk at en voksen mann kan holde på med det lavmålet du holder på med :joy: Har du ikke bedre ting å bruke tiden på?

5 Likes

Nå følger du ikke med @Hellcat

Dette er fra Linkedin desember 2023

Og dette er fra podcast sist uke:

5 Likes

Hva Edgar og Skyjoe objektivt liker/uttaler seg om på sosiale medier er ingen bekreftelse på noen som helst ting……en børsmelding vil forandre alt. Hold ure horses!!!

1 Like

Børsmelding vil være avgjørende ja, åpenbart, det er aldri 100% før avtaler er signert. Men det er lov å bruke hue og snappe opp informasjon før det er materialisert. Og man får det ikke i mer klartekst enn dette, om hva som skjer nå:

Edgar Gutierrez: ”We at Limoneira Company this year after 2 year trial are deploying more acreage under LNC from Desert Control on our operations in Arizona desert USA. We truly believe in this type of initiatives to continue being stewards of our Land and improve our productivity and profitability.”

Også Ref Hayen over, dette kommer direkte fra OKS selv.

Dette må være lov å dele, uten å være haussete. Hadde vært kjedelig her om man ikke kunne delt sånn juice.

8 Likes

Dele ja, bekrefte nei. Fasit får vi forhåpentligvis snart. Vi investerte vil alle det samme.

Hvis vi ikke har tillit til tydelige ord fra Ceo, så er det bare å selge aksjene.

Ok, ikke bekreftet i USA, men bekreftet i Midtøsten av OKS. Så bekrefter Gutierrez at de skal bruke mer. Flisespikkeri her nå, står på at kommeralisering nå er i gang i USA og Midtøsten. Når dette kommer fra kildene som er nærmere enn noen og langt nærmere enn oss. Tror du de lyver?

4 Likes

Tenk hvis du skulle ha den holdningen til alt du er investert i ,da hadde du blitt fort blakk. Igjen… vi vil alle det samme.

Tviler på det når du sår usikkerhet om Ceos svært klare og gjentakende uttalelser.

Det vi bør diskutere er omfanget av kommersiell oppstart i Midtøsten, ikke OM så skjer.

Som nevnt så er også piloter kommersielle, men de bidrar ikke på bunnlinjen i dc

2 Likes

Jezzez….gi meg en børsmelding på det da.

Tror nok at nervøsiteten er stor og at mange er hyppig inn/ut i denne aksjen. Som igjen speiler innleggene positivt/negativt hos enkelte på tråden…

2 Likes

Hvis det er meg du sikter til ville gjerne blitt opplyst om hvilke skrudlerier du referer til som kan oppfattes med en objektiv negativ forstand i forhold til om det blir suksess eller ikke fra min side :man_shrugging:

Nei…tenkte mer generelt.
Synes du har masse flotte innlegg forøvrig.