Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Legger merke til at å påpeke svakhetene i argumenter som at 10 +10 likes gir storkontrakt treffer et sårt punkt hos enkelte :laughing:

I alle mine år på børsen har jeg brukt google trends flittig. Aldri noengang har jeg fått opp dette resultatet når jeg har googlet kjernen i hva et børsnotert selskap driver med…

1 Like

I lys av det subjektive som er ytret på diverse sosiale medier av diverse skribenter @Morti vill det være overbærende å si at dette foraet ikke argumenterer for og i mot svakheter/styrke til produktet. Jeg er selv super optimistisk til et positivt utfall i form av en børsmelding fra Desert/Mdc/Sdc, men jeg vil ha det bekreftet med wet ink å ikke kremt.

:joy:

Sier sitt om dine resonnerende evner i så henseende. Selvsagt vil ikke en slik søketerm få tilstrekkelig antall treff. Desert Control selger ikke hyllevare.

Og selskapet opererer innenfor en liten nisje relativt sett. Især per i dag hvor DC konsentrerer seg kun om ørkenområdene i California og Arizona. Ikke at du bryr deg om faktuelle begrunnelser.

4 Likes

Når til nå ingenting fremdeles er skrevet i stein @Hellcat må jeg si du ytrer deg godt på vegne av en edruelig tilnærming av kontrakt/kontrakter. Godt å ha det investerte på «bakken» til en børsmelding foreligger. Som du selv skriver…vi vil alle det samme.

Her er din stil

Tidvis hausse opp og ned i mente, for deretter å gå til merksnodige angrep på andre brukere som ikke er i nærheten av å ta munnen like for full i sine forskutteringer. Merkelig skue for å være helt ærlig.

6 Likes

Opplys foraet på negative innlegg jeg har i alle tråder rundt en negativ holdning til DC @Aaleby

Sier ikke mindre om dine evner når du tror det bare er hyllevarer som trackes av Google Trends :wink:

Interessen for produktet Desert selger er så lav at den ikke kan måles…

Da tyder det ikke på at man sitter på en pengemaskin for å si det mildt.

1 Like

Sikter den til undertegnede, som tidvis poster opplysende innlegg i andre foraer? Skjønner ikke helt hvor du vil, forklar gjerne.

Mitt poeng er følgende: denne tråden inneholder generelt ekstremt lite haussing og desinformasjon i form av forskuttering på sviktende grunnlag. En stor stor forbedring kontra for et par år tilbake. Det må være fair å gjøre antagelser på bakgrunn av gjentagende bull innlegg fra Limoneira. Uten at noen trenger å leke forum-politi av den grunn. Antakelsene er tross alt ikke tatt fra løse luften. I motsetning til dine relativt svevende tanker om en kontrakt pålydende $10 mill og null salg av aksjer før kr 60-70.

5 Likes

Innsikten i eksistensen til teknologien er så lav at den ikke kan måles. Helt korrekt.

2 Likes

Å JEG skal forklare DEG hvor JEG vil med mine innlegg :face_with_monocle: Ærlig talt kamerat. Har du ønske om å bruke mer tid her enn du allerede bruker får du jaggu kontakte @pdx

Trussel?

Anyhow, tenker vi stopper her. Enes om å være uenig :handshake: Eventuelt ta det videre på pm.

1 Like

Interessen for selskapet er utrolig lav i USA. Google trends viser bare (fallende) interesse fra Norge og Saudi.

Hvorfor skulle den være høy eller middels for den del? 🤷

1 Like

De konsentrerer seg vel dårlig da :man_shrugging:

Vi vill alle investerte det samme, men det subjektive går igjen i flere ytrede meninger/påstander. Innehar du @Aaleby en/et bekreftende utsagn/melding på at dette er 100% garantert at det KUN er respektive områder som er prioritert fra DC sin side så vil jeg gjerne at du poster det her for eventuelle nye brukere :face_with_monocle:

Alt handler om kontekst @Hellcat. Nye brukere blir i dette tilfellet informert om at antagelsene har sin rot i gjentakende uttalelser fra CEO i de respektive selskapene. Et forbehold som bør holde i lange baner.

1 Like

Vær så vennlig. Fin dag videre å lykke til te uka. Kanskje…Kanskje… Vi enes :handshake:

Vel, da er det jo en god trøst at i det minste din personlige interesse for selskapet synes å være formidabel! :joy:

14 Likes

Morsomt å lese kommentarene under videoen, pot. ny kunde Kevin Rodgers. Godt å se Sara E er på jobb også. Rart hen ikke ser selv hvor mye hen dummer seg ut. Her er skriver altså aktører som har testet og verisert dette i mange år, også kommer en anonym profil med bare svada uten dokumentasjon. Er jo så lite troverdig at det er pinlig.

2 Likes