Spørsmålet er hvor langt den kan gå på “innavl” alene. Må helst tiltrekke ekstern interesse utover den ‘harde kjernen’ og de bryr seg lite om hva som måtte dryppe av hint på LinkedIn. Mye slitasje også blant eksisterende aksjonærer. Ikke gitt at den klarer å bryte kr 7 uten nyheter av betydning.
Hvem er den harde kjerne? Og hvor mange av den harde kjerne sitter utenfor?
Spørsmålet er hvor langt kursen kan gå uten at det kommer nyheter som bringer noe nytt på bordet. Som var poenget. Den harde kjernen er hvem enn som måtte følge selskapet i større grad enn å kun sjekke børsmeldinger. En synkende andel, garantert.
Må legge til at denne diskusjonen bryr meg lite og angrer på at jeg lot meg lokke utpå. Unner både selskapet og dets aksjonærer en kurseksplosjon når som helst.
Tenker kursen fort kan begynne å bevege på seg om Thomas fortsetter med månedlige kjøp på 4-500 000 aksjer.
Men det mest spennende er jo kanskje videre conversion.
Det positive i så måte er at det ikke finnes noen større eiere pdd som er troende til å ville selge en større blokk til en slikk og ingenting. Som minsker sjansen for at Thomas skal komme med ytterligere innsidekjøp, men bør samtidig gi mer fritt leide for kursøkning kontra om en viss Brage stod klar som party killer.
Garantert, sikkert ikke veldig mange igjen, men tipper flere følger nøye med. Av den tidligere ”harde” kjerne.
Topp video! Stort fokus på vannbesparing i Arizona gjennom målrettet jobbing og vitenskapelig tilnærming.
Desert Control løftet frem, og rett etter kommer følgende kommentar :
“These methods are still being tested, but the program has already seen a lot of success”
Ganske heftig det som blir sagt rett etter det også
Noen som har hørt om/ lest seg opp på disse? Triunity Green: Transforming Deserts into Profitable Agricultural Ventures with Innovative Nanotechnology
Endelig sitter folk stille. “ingen” aksjer åpent tilsalgs.
Selgerne har forduftet, lokker dem vel frem nå:P
Hva mener du egentlig her ? Lest seg opp hva? Har du noen tanker om det du postet?
Jeg bare kom over Triunity Green etter jeg googlet litt rundt, har ikke lest meg opp på de, så lurte på om noen andre hadde, potensiell konkurrent, bedre løsning, dyrt, lett og implmentere, kontrakter, etc.?
Dette står i artikkelen blant annet:
By optimizing water management and nutrient delivery through their Nano Ionic Biomimetic Matrix, Triunity Green can achieve substantial resource conservation, reducing water consumption, fertilizer usage, and energy expenditure by up to 70%. “Desert agriculture has the potential to be both sustainable and profitable,” says the spokesperson. “This innovative technology not only makes it possible to grow crops in desert environments but also offers significant economic benefits, stimulating investment, job creation, and economic growth in regions previously considered unsuitable for agriculture.”
Lavt volum, men ser jo greit ut
Det er vittig synes jeg at du som var så optimistisk for noen år siden er ute av aksjene nå mens jeg som da var veldig kritisk nå har ca 66000 aksjer etter å ha kjøpt over 20000 aksjer nylig.
Må ikke du le for tidlig her nå, selv om jeg også tror du har gjort det riktige valget.
Har gjort tre-gangeren i NTI for summen som ble solgt i DC, så lite anger. Skal sies at jeg fortsatt er like optimistisk på vegne av DC. Mer enn nok oppside å ta av om man går inn igjen etter at finansieringen er sikret. Uavhengig av kurs.
Ser ut som et helt nystartet selskap
Ingen kontaktpersoner
Ikke LinkedIn side bla
Virker som de prøver å bli en konkurrent til DC?
Ser ut som vi har fått en 1445 robot på nakken…