Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

3 Likes

United Nations World Food Program

7 Likes

Ny pilot i Irak, gjennom dette foretaket! Dette er bra :muscle: Nå trenger vi kun en børsmelding på en MOU med UN WFP.

Fin avslutning på uka😊

6 Likes

Hadde vært spennende hvis noen med litt innsikt på det tekniske, hadde lagt ut et chart… aksjen har ikke stengt over 7 kr siden februar…

Noen som fikk det litt travelt 5 min før stenging.

Mener jeg har lest en plass at den må bryte 7.2 - Da er det rom for bra oppgang.

Dette er ikke noe jeg har hørt, men det ser alle i chartet

Tror nok at den støygrensen din ligger dårlig an kommende uke Morti

1 Like

Det er mye positivt for tiden! Hva tenkes om OMO’s salg? Er det også skatterelatert?

Fremstår sannsynlig. Det er ikke store volumet han har solgte siste ca måneden ift totalen ( ca 3%).

Flere som er positive :

Og i morgen åpner Masdar:


3 Likes

Tenker også det er skatterelatert.

Men er litt usikker på hva som er er planen innad i eierskapet. (2 kntr) Når det er sagt vurderer jeg å øke litt til. Tror tiden er inne da jeg er redd for å stå på utsiden. Er for mange positive signaler fra NGO’er og andre selskapsrelasjoner som tilsier at dette kan bli veldig bra.

6 Likes


Why?

Ser OMO solgte 30k til. En kan jo spørre seg om det er skatterelatert? Hva skjer med største posten i selskapet?

Håper ikke han skal være festbrems frammover…

Hehe, ja skal han ut med alt så tar det tid. Han arver vel en stor post snart så kanskje det kan være grunnen? Meget irriterende at grunder begynner å selge når momentum begynner å ta deg opp, først Brage også OMO. Merkelig.

Ser ikke ut som han dreper momentum så langt, snuser over Morti sin 7,2 også.

For øvrig…han har en ganske ordinær inntekt. Det kan jo være at han har behov som større bolig eller lignende som “alle oss andre”.

1 Like

Ja, kanskje “feriepenger” også.

En kan jo tenke positivt, tenker at det er noe som kommer snart, kursen stiger…

Grunnen kan være så mangt ja, men uavhengig av grunn så er det irriterende at nok en gang skal en sentral figur med shitload av aksjer selge. Ser jo heldigvis ikke ut som han dunker ut som Brage da, som så ut som ville ha minst mulig for aksjene sine.

Planen er at kursen skal stige ja:)

2 Likes

Tydeligvis noen som ikke ønsker at kursen skal opp🤔