Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Så så alt er ikke negativt. Med en higher high har de nå muligheten til å lage en higher low.

Er du bull, Morti? :joy:

Er dette fra LinkedIn?

Edit: fant vedkommende og skummet gjennom profil og kommentarer. Vet ikke hva DSRT har gjort mot vedkommende men virker nesten som en vendetta slik hen holder på… :thinking:

Fremstår som en forstyrret person og/eller noen som har en betydelig short og jobber med «alle» midler for å forsvare denne. Kanskje en blanding.

2 Likes

Det var veldig mye god og ny info i q1, presentasjonen.
Fikk du f eks med deg dette?

Flere som er i steg 2, noe vi ikke har hørt før oks dro frem denne sliden på q1.
Dessuten 6 golf i steg 1
Div piloter i Saudi Arabia er signert.
Piloten, og detaljer rundt den, med Verdens Matvareprogram vil vi få høre mer fra etter hvert.
Dessuten spennende signaler om sitrusprodusent nr 2.
OKS var også tydelig på at vi kunne forvente større kontrakter mot slutten av året.

Ang golf så sa OKS at de nå trenger èn dag på å behandle 9 hull.

I tillegg har de hatt en imponerende R&D som gjør at LNC kan distribueres via eksisterende vanningsanlegg.

12 Likes

En tur innom Sara E sine innlegg på LinkedIn gjor meg oppmerksom på dette innlegget her. Ikke bare negativt med slike vesner :sweat_smile:


5 Likes

Jeg bet meg merke i denne fra kvartalsrapporten, connected? :thinking:

Hm, hvis vedkommende virkelig er post-doc, og tror hen debunker teknologien til DSRT med disse innleggene, bør de komme opp med konkrete bevis for det de påstår. Slik ryktespredning som hen driver med nå fremstår veldig merkelig, særlig på LinkedIn hvor min opplevelse er at folk flest forholder seg profesjonelle og høflige… :v:

Sluttkurs i går på 7 blank. Auksjon premarket i dag ligger (foreløpig) på 6.33!!! Dette er jo bare kursmanipulasjon.

Minimal omsetning, blir sånn da.

det må være fryktelig slitsomt å se kursbevegelser dag for dag i en aksje som denne og irritere seg over det

2 Likes

Sørg for å ha et par lange briller på skjermen så går det fint :sunglasses: :nerd_face:

Blir ikke veldig irritert, men mer forundret over at det er lov. Svineriet hadde man enkelt kommet til livs dersom selger og kjøper hadde vært offentliggjort fortløpende sammen med transaksjonen. Har veldig liten sans for aktører som sitter på begge sider av bordet.

I DC foregår dette like mye i begge retninger, så… :man_shrugging:

Da er det vesentlig mer irriterende å ha en post i Pryme, hvor noen virkelig legger sjelen sin i å ha balletak på kursutviklingen. Samtidig, der som her vil kursen løpe etter når det fundamentale faller på plass i stor nok grad.

1 Like

Engasjert noen nederlendere for å generere interesse? Hoe een Noorse start-up de biodiversiteit aanjaagt met vloeibare klei - ASN Beleggingsfondsen

1 Like

De er investert

1 Like
3 Likes

Et lite stikk til Sara E?

3 Likes

Ihvertfall viktig at han er aktiv og sørger for at riktig info blir presentert

4 Likes