Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Strategi er alltid selg aksjen kjøp retter. Tipper vi skal ned 1-1.50 pr aksjer før emi

1 Like

Du sitter ikke med aksjer, eller har få aksjer i forhold til tilgjengelig cash? Trodde du var godt lastet når du snakket varmt om aksjen på 7 kr.

Jeg har langsiktig tro på selskapet ja.

Da er det bare til å avvente til emisjon er satt, og kjøpe eventuelt rundt emikurs!

RESERVED COLLARS BREACH, jaha

Vel, det ligger an til emisjon-på 1-tallet @jobbis, så kan du spørre deg hvem sitt omdømme som kom godt ut av den ordvekslingen.

2 Likes

Kjøper en aksjer nå koster reellt sett 4kr nå inkl. fulltegning i emisjonen. Billigsalg, trade med omhu. Kjedelig hvis det dukker opp noen som vil kjøpe selskapet feks.

Ditt

1 Like

I alle dager, hvem er det som har laget dette? :slight_smile:

Bra laget.
La situasjonen med DC nå være en advarsel om å aldri gå inn i slike selskaper igjen.
Vanlige håpefulle aksjonærer som tenker kurs 10 skal blir 40, 80 eller hundre blir bare lurt. Det ender i kaos og vi vanlige aksjonærer blir sittende igjen som taperne i dette spillet. Det er tragisk for oss som har gått inn med penger oppspart over mange år. Men det kan kanskje ihvertfall skremme andre så de slipper å oppleve noe lignende.

2 Likes

Du har solgt alt skjønner jeg? Jeg er uenig med deg. Du skriver “aldri gå inn i slike selskaper igjen”. Hvordan kan du skrive noe slikt? Selv har jeg gått inn og sitter med 3,17 i snitt. Det ble plutselig et høyt snitt.

1 Like

Nystartede norske småselskaper som skal ut å erobre verden med fantastisk teknologi. Stay away. Ender opp i griseemisjoner og egentlig bare det komplette kaos og til slutt er alle penga tapt

2 Likes

Med ditt tankesett bingo, så hadde vi bodd i huler fremdeles.

Hvorfor du holder på med enkeltaksjer er ikke til å fatte.

1 Like

Kan ikke du skaffe deg en terapeut snart Bingo istedenfor å spy ut frustrasjonen din her på forumet dag ut og dag inn🙏

2 Likes

Det er ikke noe feil med enkeltaksjer nødvendigvis, men disse start upene har jeg ikke sett ett eksempel på har gått bra siden 2016

I motsetning til dere kan jeg i beste fall gjøre folk en tjeneste

1 Like

Sånn som dere har holdt på her i flere år blir satt i akkurat det lyset jeg vært redd for skulle komme

1 Like

Skal sette av litt tid senere til å lage en kavalkade av lignende innlegg fra de siste 3 årene. Er ikke få for å si det slik. Og her sitter du fortsatt.

Helt ærlig og seriøst ment : Tror du at du når frem? Tror du noen virkelig lytter til din flom av bekymringer?

Du har mentalt satt deg på prekestolen, kikker ned og forteller hele verden hvor grusomt det er.
Gir null mening. Er så lite konstruktivt som det er mulig å få det.

Det er mange som har blitt kjeppjaget ut av Desert control trådene om man har hintet om høy risiko

4 Likes