Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Fra Xtrainvest: Dette sa han om Syngenta: Syngenta, I think we’ll have news in coming months on Syngenta. Syngenta, as you know, we did an application of the product for them at their Colorado research farm. Harvests are being completed, but data is not yet in. I think we’ll have an update for you on Syngenta later. In time. As far as other partners, we get approached by potential partners a lot. To be perfectly straightforward, we turn most of those partners down because they tend to be regional partners or not the right fit for us. As far as people like Syngenta, we remain interested in a dialogue, but I don’t have any new partnerships to announce.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Det stemmer ikke.

Hvor har du denne informasjonen fra?

Vi fikk jo lister som avlørte akjonærene bak disse kontoene på presentasjonen, og jeg mener Citibank i hovedsak er disse 2:

Dette er basert på lister fra https://www.aksjeeierregisteret.no hvor man kan se Citibank kontoene separert

Er jo ikke helt likt iom listene i presentasjonen er fra 31 Juli i år, og jeg har sitt på dagens lister.

Men ja det må vel være den minste posten som er SDC i tilfelle?

1 Like

Har det via noen som har fremstått troverdig, som skal ha fått informasjonen direkte fra selskapet.

I tillegg til denne

https://newsweb.oslobors.no/message/594606

2 Likes

Er jo forøvrig litt interessant at nr 2 på listen er fra Pakistan, og at Pakistans ambassadør i Norge besøkte Desert Control i Stavanger nylig. Sannsynligvis bare tilfeldig, men er det noen som kjenner til det navnet?

1 Like

Utrolig mye stoff man finner om Pakistans vannsituasjon. Alt fra manglende lagringskapasitet til strid og manglende kontroll på Induselven.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Umulig å si hvem det er.

Nøyaktig lik fremgangsmåte som 2 uker tidligere, fra en annen nominee-konto; la seg på en uforventet høy kurs

Lett å bli nysgjerrig.

1 Like

Lurer på hvem som står bak den kontoen, ja… den hadde rett i underkant av 1 mill aksjer på lista fra igår kveld…

Forteller forhåpentligvis noe om en teknologi som begynner å få fotfeste

4 Likes

Det var jeg og @pdx som ryddet tråden. Tenker du kan roe deg ned 5hakk eller ta en 2 uker ferie.

4 Likes

Det gjør han heller ikke. Og alle spørsmål til moderering kan gjøres i korrekt tråd.
All masing om moderering og savepig i denne tråden belønnes med ferie.

12 Likes
3 Likes

At overbevisningsprosessen skal være så seig… 🤷🏼

2 Likes

Veldig enig.

Men så er det også sånn, at når man omsider er inne i varmen i Midtøsten, så er dørene åpen “for alltid”.

3 Likes

Jeg vet at selskapet har hatt en emi nettopp men er det poengtert hvor lenge de innhentede midlene holder, og er det noen “plutselige” økte kostnader som noen tror kan komme i mellomtiden som gjør tidsperspektivet kortere?

12-18 måneder. Økt aktivitet vil bety kortere tidsperspektiv. Flere inntektsgivende kontrakter eller royalties fra Midtøsten vil forlenge runway. Partneravtale (Syngenta) kan snu opp ned på alt dette.

Selskapet må oppnå traction av betydning de neste 4-5 månedene. Om ikke vil fokuset snu i retning av en stadig tommere kasse.

1 Like

Rett skal være rett, de sier opp «en del» ansatte i stvng. I Norge innebærer det trolig sluttavtale som koster, men det er gitt at de får erstattet de samme ansatte i USA i samme tidsrom som de betaler sluttavtale i Norge. De har sagt at ansettelser i USA går treigt, men de har ifølge LinkedIn ansatt 3-4 i høst (motsi meg gjerne på dette), så jeg tror kostnadene har økt. Så kortere runway nå hvis inntektene uteblir, og enda viktigere, den nye uniten som er avgjørende for storskala inntekter i alle markedene er fremdeles ikke klar. Det synes jeg er litt krise. Men ting kan plutselig snu, og jokeren er selvsagt Syngenta. Den er riktig nok ikke klar rundt hjørnet heller.

3 Likes

Signalene var vel at den ville vært klar iløpet av desember om det ikke var for juleavviklingen.

Fra transcriptet:
“Okay. Great question and one, obviously, that Jan and I think about every day. And it’s been slow, right? And I think we’ve said it’s been slow. But I do believe that we’re in the final stages of a contract with a contract manufacturer. And I think that will get signed this month. And if it wasn’t for Christmas next month, I’d say I think we’re going to get a unit next month. But I think it’s probably safer to say we’ll get it sometime early next year.”

3 Likes