Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Ja, vi får håpe på nyheter snart…det har jo vært ganske så stille etter emisjonen, men forhåpentligvis skjer det mye i kulissene

Må slutte med emi-kurs Bingo. Så misvisende som det kan bli. Knapt noen som kan forholde seg til det nivået når man vurderer salg av egne aksjer. Da er det bedre å se til nåværende nivå, som matcher rimelig greit hva det store flertallet satt igjen med som snitt etter fullendt emisjon.

2 Likes

Tegningsretter hadde vel en viss verdi, så må i tellfelle legges til emisjonsprisen… ?

Derav

Helt enig :100:

Capture
Desert Control’s new Director of Agriculture Sales | Desert Control

6 Likes

Utvikling

En som allerede har gått opp mange av de nødvendige stiene med forhåpentligvis sekken full av nyttige erfaringer

Interview: Cord Nunez, agriculture sales director North America - HPNow

2 Likes

Lover godt dette👍

Minner om forumreglene. Når man sitter med 2 brukere så er man svært lite i henhold til forumreglene.

Belønning : Konto stengt.

3 Likes

Gir ikke mye gjenklang når man ikke aner hvem det er snakk om.

2 Likes

Er jo bare alias her uansett, hvem gjelder det?

2 Likes

Strek-guruer her? Er det brudd over 2,10 vi trenger?

Bra fart i dag…både kurs og omsetning

Strek-guru

3 Likes

Er ganske spent på dagene fremover nå. Vi kom over 2,10 igår og i morgen er det rapport.
Burde kanskje ha tradet litt når en aksje går over 10% som igår, men lider av FOMO.
Prøvde meg på dette i Polight nå da denne gikk 17% på en dag. Solgte 25k aksjer og var ganske fornøyd med meg selv da aksjen kom nedover igjen. Så kom det inn enda en ordre og jeg ble ståendes igjen på togperrongen. Heldigvis hadde jeg mere aksjer der, men sett i etterkant er det 50k mindre oppgang. Tror jeg får la noen andre ta seg av tradingen :slight_smile:

Alltid bedre med en fugl i hånden enn ti på taket. Gikk all in i forbindelse med emisjonen og har solgt over halvparten av det innskutte beløpet. Senest i går. Plager meg ikke et sekund om kursen skulle dure på videre.

2 Likes

Over 1 million aksjer på open 2.20. :slight_smile:

1 Like

Ble tatt med en gang

3 Likes

Får håpe de som ikke tør å sitte over, blir kvitt litt idag, så eventuelt ikke vi en skrell imorgen. Men det kan selvfølgelig gå begge veier…