Hva skyldes hoppet?
Kan det være siden en venter at prisene på inputs kan gå til værs på grunn av krigen? Ser at Yara har hoppet 20%.
Espen Teigland ute med et eller annet.
Betalingsmur
Ukens Aksje: Nedtelling mot superchip, GDSII-sign off og mulig forventningsrally https://share.google/xXnjDLxuEu4p2OoFb
Rolige minst ~5. millioner aksjer ser jeg av et blikk på listene.
Posisjonering nå mot starten på våronna? Kanskje noe som tilsier at nå er ikke det beste tidspunktet å gi opp? Vi er vel akkurat på kursen fra forrige emisjon + tegningsretter. For å skryte litt, tror det var jeg som kjøpte de aller siste aksjene som ble solgt på 1,50 i forrige uke. 
Angående blokaden i hormuz med påfølgende mangel på kunstgjødsel, så er det vel ikke helt søkt at dcg kan få litt hype fremover om krigen drar ut.
Har ingen posisjon atm.
Det er ganske søkt at den slags skal påvirke i den virkelige verden. Selskapet er ikke posisjonert til å hente ut noen gevinst fra kortsiktige utfordringer knyttet til mangel på kunstgjødsel. I det lengre bildet vil dette ordne seg helt fint.
Hvordan ser videre finansiering av selskapet ut, når må de hente penger IGJEN?
Syngenta er håpet. For å unngå en ny reprise av fjoråret.
Skal man dømme etter dagens kursras er det liten tro på at avtale kommer i nær fremtid
Dette ser vel mer ut som en klassisk pump & dump enn at noen har innside informasjon om når avtaler kommer.
Det kan ikke ha blitt en spesielt lukrativ affære (ble pumpa opp i godt over 1.9 i går).
Får kanskje nesten håpe at det en gang blir mye mer regulert og tettere oppfølging av hvordan børsnoterte selskaper kommuniserer med markedet. Om det er hold i det de sier. Det har vært lett å kaste seg på dette basert på kommunikasjon som har vist seg å. ligge tett opp mot røverhistorier.
OKS var i overkant optimistisk. Men å navigere i landskapet av uttalelser oppimot det åpenbare burde ikke ha vært så utfordrende. Ørkenvandringen hva angår meldinger har vært av det åpenbare slaget. I mange år. Selv om det er skuffende sett fra utsiden at de ikke evner å få momentum i golfsegmentet.
Du har og har hatt gode poenger ang det med ørkenvandring, men samtidig som du også er inne på så har det ikke ligget i kortene at de skulle slite noe så voldsomt med å få momentum innen golf. Det er nesten ikke til å tro.
Amerikanere er dyre ansatte og uten en blå fugl inn fra siden så blir de nødt til å hente penger og det til en veldig lav kurs
Og hvis de ikke får til noe i det neste evt vinduet heller så tenker jeg det er sayonara
Man bør seriøst begynne å betvile evnen til å kapitalisere på teknologien i så tilfelle.
Noen som har hørt noe om piloten i Irak ?
Selv jeg blir bekymret når Marty Weems bruker LinkedIn annenhver dag og ber om å bli kontaktet (reklamerer om vannbesparing osv.). Ser litt desperat ut…hva gjør disse selgerne våre?
Ja virker som de famler i mørket, forbereder seg på kapitalinnhenting og nok til lønninger en stund til.