Feltrapport fra “Driftssjefen”:
Det var ikke en dårlig oppdatering akkurat 
Dr. Orn forklarer, og demonstrerer resultater:
Edit: Gode diskusjoner/opplysninger i kommentarene til innlegget også.
Nærmer ett gjennombrudd i SDC enn i golf. Alt tilsier at krigen i Midtøsten fremskynder behovet for LNC i regionen fremfor utsettelse. Drømmene fra 2021/2022 er mer materialisert nå enn jeg tror mange tar inn over seg.
Tenker det fortsatt befinner seg på drømmestadiet så lenge man har å gjøre med en klokke som tikker faretruende fort mot tom kasse. At de globale forholdene ligger til rette er ikke noe nytt. Fordelene som LNC bringer på bordet har vært av typen no-brainer over lang lang tid. Selv om man alltids kan påpeke at utfordringene med logistikken knyttet til kunstgjødsel forsterker denne ytterligere. Og likevel står man her. Med LinkedIn full av lovende glimt og en fortsatt tørke på nyhetsfronten når datoen viser 5 april. Nye golfkontrakter gir neppe upfront og det skal virkelig ta av i MENA for at summene blir store nok til at det drypper for alvor over på DC. Selv om behov for nye enheter kan gi en del kronasjer nærmest ut av det blå.
Håper du får rett. At staheten betaler seg. Har alltid lagt trykk på at TTT. Men nå er det faktisk tid for å vise at selskapet evner å kapitalisere på teknologien.
Kapitalbehovet er åpenbart en hemsko. Men forrige emisjon ble satt under frykt, den neste kan fort bli satt under forventning (om bedre tider). Det er ikke utenkelig at neste emisjon blir satt rettet, mot industrielle/bransjeaktører, uten rep emisjon og tr for eksisterende, uten rabatt. Nevner det, for å vise den mer optimistiske siden, etter mange år med skuffelser (som også har formet forventingene til mange som har fulgt selskapet tett)
Definitivt mulig. Men glem ikke at det var svært mange som ikke solgte i fjor sommer nettopp grunnet troen på noe lignende. At det måtte eksistere en annen plan enn krise-emisjon. Mao; gjenstår å se.
Spennede tider. Jeg kan ikke se for meg annet enn at LNC vil få en viktig plass i fremtiden. Ikke like sikker på at DC vil være aktøren som profitterer på dette. Tiltrekkelig tro til at jeg har en posisjon, men også beredskap for nok en emisjon på lavt nivå…
Sliter for min del med å se behovet for å ta del i veddemålet. Vil være mer enn nok oppside å ta av når/dersom selskapet viser for alvor at de evner å profitere på teknologien.
Absolutt et godt poeng. Lykkes de, og faktisk sikrer kontroll for videre utvikling, uten for stor utvanning så er det liker greit å bli med fra 3 til 15. For potensialet er åpenbart svært høyt. Såpass høyt at de fleste her inne og i andre fora vil selge lenge før potensialet er tatt ut. Utvanning til tilnærmet 0 er fremdeles tilstede
Korrekt. Null grunn til å la grådigheten få bestemme. Selv om jeg som sagt håper at standhaftighet blir belønnet til slutt.
Håpet er flerdelt for min del. Fra et mer idealistisk perspektiv så er det et produkt verden trenger. Ingenting er bedre enn å lykkes økonomisk med noe som virkelig treffer en nerve, som løser store problemer 
Er litt på samme linje som deg… selvfølgelig trengs det arbeidskapital, hvis det forsetter slik uten inntekter, jeg sittter med aksjer, men er samtidig klar for å delta i en eventuell emisjon. Men håper jo i det lengste at “noen andre” stiller med de kronasjene som trengs, det hadde nok vært forholdsvis kursdrivende…
Blir svært overrasket om det blir en ny fortrinnsrett emisjon…høyst sannsynlig blir det en rettet emisjon eller bedre ved at en stor aktør (Syngeta) spytter inn penger
Spennende og innovativ selskap, men innhenting av ny kapital kommer med stor sannsynlighet!
Ja de gjør seg nok ekstra synlige nå i forkant av kapitalinnhenting
Er neppe tilfeldig
SDC har gjort mye for å værer synlig, DC har en lang vei å gå fremdeles…
Hvordan går det egentlig med lisensinntekter derfra?
Det var det mange håpet på i fjor. Det ble kun det…. Wishful thinking… situasjonen er om mulig enda mørkere nå enn i fjor. Det kommer jo ingen nye avtaler/kontrakter og dermed ingen nye inntekter! Hvorfor skal Syngenda skyte inn penger nå?,
Tenker det bare er å følge med på Arctic haussing til sommeren. De får nok et nytt mandat til å trykke nye aksjer. Da skal det slippes nye «analyser» og luftige kursmål.