Det her sender iallfall et tydelig signal om at det kommer flere runder med støtte fremover. Mitt håp er at støtte til vannreduserende tiltak ( ved å bruke lnc) er starten på avvikling av fallowing.
Hva er egentlig poenget med å dele en Linkdin-post uten kommentar?
Det antas sikkert at folk er lesekyndige…regner med at det gjelder deg også…
10x ganger mer effektivt å bruke 5 sek på å ta skjermbilde. Når man først er på serviceminded-sporet. Så får man spredt det glade budskap heller enn at 1 av 20 trykker på linken.
Det er helt uinteressant, og har lite med lesekyndighet å gjøre:)
Burde vært et minimumskrav å forklare hvorfor man deler en artikkel/innlegg/link til nettside. Først da legges grobunn til en god debatt:)
Jeg mener det stikk motsatte…her kan enhver som er interessert trykke på lenken og selv vurdere relevansen av innholdet uten at den som legger ut linken legger «føringer» på hva dette kan bety.
Da får vi være enige om å være uenige.
Lenken er relevant for dem her å få med seg. Hvis man ikke ønsker å trykke på lenken for å få infoen så må man gjerne det 
Ny post på Desert Control’s linkedIn profil.
Fokus på artikkel/dekning i The New York Times, om vannmangel knyttet til pistasjnøtter-dyrking i California. Artikkelen omhandlet problemet og Desert Control beskriver løsningen 
DC poengterer at de allerede er tilstede.
Ikke link til selve artikkelen i The New York Times i innlegget, men antar det er denne:
Utdrag fra artikkelen:
The profitability of these water-intensive crops creates a paradox for the farmers planting them, said Rich Pauloo, a hydrologist. “They consume more water, but you get more money per drop of water.”
Lyttet til Investornytt sitt intervju med Circio i dag. På tamepn sa Teigland om Desert at han var “sikker på at den kommer”. Uten å begrunne det. Han har vel vært tungt inne her en bra stund nå, kanskje uvant til å være han?
Har fulgt med på selskapet jevnlig de siste årene, synes caset og formålet er toppen, men strever litt med å få tak på hvordan de skal realisere potensialet.
De har noen få. Begynner å bli på tide med noen flere
Det var min tanke i ca. 2021. Venter ennå.
Man er forbi fasen hvor det er et spørsmål hvorvidt det virker. Selv om man fortsatt må skille på hvorvidt golfbanen er i et område med sandy soil eller ei.
Nå gjenstår kommersialiseringen. Evnen til å kapitalisere på teknologien. Og i hvilket tempo. Hvertfall hva angår golfsegmentet. Grønne vekster er man fortsatt et godt stykke unna å kunne forvente at det tar av.
De jobber mot segmenter der det er mye motstand mot å prøve ut nye ting, eller rettere sagt, slippe til LNC. Det er hovedproblemet tror jeg
Hayen; du er godt informert (så langt det er mulig) om hva som skjer i selskapet…vi trenger sårt en god nyhet eller flere…noe du vet/kan dele?
Promotere selskapet? Hvordan. Det er jo ikke noe å melde.
Man kan ikke sende ut meldinger om potensielle partnersamtaler hvis det ikke er noe å si.