Ment som food for thoughts, ikke at det er noe i nærheten av fasit.
Er klar over det.
For alt vi vet, så regner det normalt endel i august, og at 15 % i en tørr august i år egentlig er veldig bra.
De må iallfall sammenligne måned i år mot hva som er normalen for august .
Fint å få tall, men det blir litt surrete når vi ikke får mer utav det, enn at LNC har gitt vannbesparing. Det er stor forskjell på 15 og 35 %
Dette holder ikke.
Hvis man hadde brukt samme vannmengde som i fjor. Dvs besparelse på 0%.
Og banen er grønn og flott kontra brunsvidd.
Flere parametere her
Flere parametre for å tiltrekke seg nye kunder, men kun ett parameter for graden av lønnsomhet for nåværende modell.
Jeg tolker det som 35% besparelse frem til august, og 15% så langt i august.
Så 3 måneder med 35 og en med 15 så er snittet ca 30%
Det nevnes jo at August har vært unormalt varm også
Det kan være at de fremdeles driver med “how low can you go” mtp vannbesparing. Ikke sikkert de landet på 35 % f.eks i juli og holder fast på det fra og med da.
Mulig de fremdeles driver og prøver seg frem, noe som bare viser hvor riktig det er med en avtalestruktur der DC får all gevinst på lav vannbesparing, og kunden får alt over enn viss grense.
Jeg tipper det kan ta lang tid før de har fått fintunet anlegget/vannbesparing til en ny og bedre jord
Hvorfor invister i dsrt når AI mest sannsynlig kommer til å løse dette problemet innen anslagsvis få år?
Ikke hørt noe mer, bear?
Selv dnb hadde dette på plass fra ca klokka 09
Delvis på plass, men ikke mulig å selge tr…bare kjøpe (ingen av delene er viktige for meg akkurat nå).
Jeg har “brukt” rettene mine, og bestillt 70k aksjer. Mye til meg å være, men vi får håpe at det er det som lønner seg.
Har du overtegnet, eller tegnet for dine egne rettigheter bare? Har du Nordnet?
Overtegnet med rundt 10 %. Ikke nordnet
Noen andre som får overtegnet med Nordnet?
nop, fortell gjerne hvis du finner ut hvordan
De har fikset det nå. Kan legge til ønske om ekstra aksjer
Noen som har fått flere TR enn aksjer dere har?
Jeg har fått 1,13 tegningsretter per aksje
Alle har vel fått det. Er jo det som står i børsmeldingen også, 1,13054 et eller annet sånn ca.
Bare for å banne i kirka. Er det noen som tror kursen skal ned til emisjonskurs? Jeg er selv åpen for den muligheten.