De dukket opp på Nordnet nå nettopp: Nordnet
Den går i auksjon om og om igjen.
Skal TR komme automatisk in på konto? Jeg kan søke opp instrumentet men ingen mulighet til å selge siden jeg står med innehav 0, men har krav på 5x000.
Gjelder nordnet ikz.
Jeg står også oppførte med 0 retter. Heia Nordnet
Det der er litt sånn “you had one job” for en megler. Snakk om å droppe ballen.
Hos meg er alt på plass
Redigert:
Ikke alt…
Dvs jeg ser de i beholdningen, men står oppført med 0 hvis jeg går på tickeren for å legge inn salg.
Hvis ingen Nordnet kunder enda er i stand til å selge, så mangler trolig en betydelig del av selgersiden.
(Det er mulig å kjøpe hos Nordnet)
Det her er ytterst svakt av Nordnet.
Jeg har sendt en melding til Nordnet, men i vanlig stil kommer det nok ikke svar før om et par dager😡
De svarer instant på telefon: 23333023
Dette må jo være bra. 35% vannbesparelse(!?)
Det er den klart beste linkedinsaken så lenge jeg har fulgt selskapet i mitt syn.
Jeg har ringt Nordnet…de jobber med saken🤷♂️
For øvrig har jeg «bestilt» benyttelse av alle mine tegningsretter
Bør jo etterhvert bli en nobrainer for alle golfbaner dette👍
Dette er nesten det viktigste, uavhengig av den faktiske besparelsen: “According to Superintendent Roy Crow, turf quality, color, and resilience are holding up better than members have ever seen for this time of year.”
Tross alt de betalende medlemmene som de lever av, som bryr seg om å få valuta for pengene.
Da er man igang med kommersielle inntekter, og ikke pilotkompensering, selvfølgelig småtterier enn så lenge. Dette er basert på berkeley kontrakten på 6mill, Woodland er vel 8mill, så tallene kan høynes litt.
Slik det fremstår nå, med Nordnet zero konto, så er det ikke mulig å overtegne. Mulig det endrer seg de neste dagene, men klassisk Nordnet hele greia…
Jeg har hørt og sett klippet flere ganger.
Mulig jeg er helt sirup i øverste etasje idag, men har du helt kontroll på vannbesparingen?
Intervjueren sier at den siste måneden har vært veldig varm, og spør så om vannbesparing den siste måneden.
Intervjubjektet svarer på det at " …de er på 65 % vannforbruk ift normalen" og " for august som de har kommet 3/4 til 85% inn i (?) så har de spart 15 %".
Jeg sitter her og klør meg i hodet rundt hva som er faktisk vannbesparingsgrad så langt
Som @Aaleby sier, så er gresskvaliteten pri en, og den har åpenbart blitt bedre.
Den gir vel ikke definitive svar nei
Synsing fra ChatGPT:
God observasjon Det ser litt selvmotsigende ut når de i intervjuet først nevner 65 % av normalt vannforbruk (altså 35 % besparelse), og deretter sier allerede redusert med 15 %.
Det finnes noen mulige forklaringer på dette:
Forskjellige referansepunkter
Forskjellige måleperioder
Språkbruk og avrunding i intervjuet
Forskjell mellom øyeblikksmåling og akkumulert effekt
Mest sannsynlig forklaring:
Han prøver å si at de allerede nå har oppnådd 15 % vannbesparelse, men når hele måleperioden er gjennomført, viser dataene at de ender på ca. 35 % reduksjon (dvs. 65 % av normalt forbruk).
Det er rom for mange tolkninger. Jeg kan lett spe på med 3-4 i tillegg til de chatgpt hoster opp.