Tror ikke denne fra Orn er delt her tidligere. Kombinerer LNC med kyllinggjødsel. Utrolig hva den dama deler på linkedIn, stadig noe nytt å meddele.
Man får vel se hvilke aktører som får bestemme.
Enig, det blir spennende med kommende meldinger fra selskapet. Her kan det komme store byks i kurs , innen kort tid!
Relasjonen og partnerskapet til Siemens lever i beste velgående. De deltar sammen på climateweek i New York til uka. Og nå buller CEO for Siemens Process Automation knøtten DSRT på linkedin.
Ja det kan de
Bortsett fra at de ikke er garantert å få aksjer. 2x svensker that is.
De er jo garantert provisjonen, de kan velge aksjer og selge de short. Tipper det er de som ligger short nå, men det vil jo også ta vekk en del press når nye aksjer kommer ut, for da er det vel kun aksjer til rundt 1,8 som kommer ut. Utenom det som eventuelt blir igjen til overtegning.
Dette er et godt poeng jeg ikke har tenkt på, at det letter trykket ex emi enormt siden de må levere tilbake aksjene de har shorta. Disse svenskene gikk short på dag 1, blant annet den SEB kontoen.
Glemte av denne muligheten: 12 % i aksjer på emisjonskurs (1,2347 kr)
Svenskene vil vel kunne få 3,5 mill aksjer til emikurs selv om den blir fulltegnet.
Ja, og mer cash igjen på kontoen til dsrt.
Har noen DNB-kunder funnet ut av innløsing av TR uten å måtte fylle ut et pdf-skjema? Finnes det ikke noen digitalisert variant…?
Jeg logget inn på myvps og la inn tegningen min digitalt der 
Jeg tegnet i VPS
Og tipper også de eksisterende aksjonærene som er garantister skal ha aksjer, de vil jo helst øke sin eierandel. Da har man 72 mill på konto etter arctic har fått sine 3 mill.
Gidder du å forklare hva du klikket deg inn på. Vært gjennom hele lista, men får kun opp pdf-er. Mulig jeg er på helt feil sted.
Emisjon/Tegning → Desert Control → Fortsett → legg inn antall, konto, epost → registrer bestilling