Bare du ikke ingnorerer meg, så gjør hva du vil 
Du er nok ikke den vanskeligste å ha med å gjøre 

merket meg at Laila kommenterte at kunder (eksisterende/kommende? mobil og PC) pusher på ELABS for å tilrettelegge via chipmakers - kan tenke meg at Intel først inngår slike typer samarbeid når DERES kunder ønsker dette (ELABS er ikke “Intel-kunde”). Ren spekulasjon: flere PC-oem´er kan ha bidratt til dette og at ELABS nå tilrettelegges via Intel. I så fall øker sannsynligheten for neste PC-oem på plass ip løpet av X måneder (X=ensifret?).
Enig.
Men absolutt god spekulasjon, akkurat som spekulert i tidligere.
Blir litt skuffende om ELABS og Intel går sammen om å tilby en pakkeløsning ingen vil ha.
Bør ha sondert interessen i markedet først, i det minste.
Ja, pakken blir nok ikke sydd sammen før kjøpsinteressen er der…
Ser ut som de stoppet nedsalget på merket for 1 million aksjer igjen.
Ellers øker DNB SMB videre med 150k per sist liste.
Ja, det er umulig å forutse bevegelsene deres.

Dag Hammer gjør en god jobb med å holde bunnen på 10. Positivt, det!
Ja de må da være strålende fornøyd å kunne laste med såpass CEO-rabatt. At DNB SMB tok imot og øker videre anser jeg som særs betryggende.
Ganske godt oppsummert tilnærming her - publisert for en god uke siden:
Noen som har call på bevegelsene i DNB Disruptive (Audun W)?
Fant de ikke da jeg søkte i Elliptic-listen på Aksjonærregisteret -listen. Ifølge Morningstar skal de fortsatt ha aksjer i Elabs.
Ligger bak Bank Pictet kontoen sammen med DNB Fund Future Waves
Thanks!
200.000 utlånte/shortede aksjer tilbakelevert MP Pensjon på siste liste.
Additionally, later this year, Lenovo will also begin transitioning the Lenovo Aura Edition’s Smart Share experience to the Lenovo Smart Connect app. This evolution will deliver a more streamlined and unified experience across Lenovo Aura Edition systems, enabling effortless cross-device control and tap-to-share functionality. Users will enjoy seamless sharing of both full-resolution photos and videos, all through a consistent, intuitive experience designed to bridge digital ecosystems with ease.
Elabs-kursen er jo et kapittel for seg selv. Men for min del nærliggende å anta at shortingen har nådd “høyden” (les. bunnen?) nå – og det er lite mer å hente under 10 kr. Hva sier ekspertene her?
Lenovo verifiserer her at de vil overføre Smart Share funksjonen fra unison (Intel) til deres egen Smart Connect i løpet av året.
Sikkert mulig å tjene noen kroner på shorting ennå (veldig kort sikt), men ila året så har jo Laila sagt rett ut at det blir minst mellom 10-99% vekst i 2025. Hun har selv tatt skattegrep for en dobling av aksjekursen ila 2025. Så man vil nok tape mer enn man vil tjene på shorting fremover, om Laila er til å stole på da.
Ref. børsmelding fra ELABS 21/5 NewsWeb og pressemelding på hjemmesiden 4/9 Elliptic Labs and Intel Corporation Collaborate to Elevate Premium Laptop Experiences on Intel® Core® Ultra and Intel Evo™ Edition Platforms | Elliptic Labs vedr. Intel.
Jeg opplever ordlyden og ganske game-changing. Gitt at man kan standardisere direkte på Intel sine chipper, så burde det kunne gi selskapet en helt vanvittig distribusjon. Dersom realitetene er slik som inntrykket fra disse børsmeldingene, hvordan i all verden kan det da kategoriseres som NON-REGULATORY PRESS RELEASES?