Fordi det ikke direkte gir klirr i kassa. Det er bare en oppdatering av strategisk fremgang på et samarbeid med en partner.
Fordi det allerede er utlignet i markedet her:
… med tilhørende spekulasjon:
Det kom før Panther Lake, åpenbart!
Kan se ut som the stars are aligning nå.
Ligger på reels / Story øverst FB
Mann (44) takker så meget 
Enten er det noen som er på fylla og roter med hvilke kontoer det publiseres på - eller så kan dette henge sammen med releasen av ROG Xbox Ally i høst (som jeg så noen påpekte hadde blitt likt på LinkedIn, men orker ikke bruke tid på å finne det innlegget her nå). Og da er vi langt nede i kaffegruten og spår.
I det mindste er det ikke erotic animation 
Tja… vet ikke om vi roter så langt ned. Dette er altså bilder som deles i «historien» til Elliptic Labs på Facebook. Det ble delt første gang for 23timer siden, det samme bildet for 3 timer siden og ett nytt bilde for 25 minutter siden. Så enten en gigafylla eller så har de fått lov til å hinte om noe som kommer.
Ser nederst at det er Street Fighter mobile card game. Kanskje det går på tap to play mot an annen. Kort tradinging eller noe slikt 
Ok I will take a crack at this:
By using a “Street Fighter Duel ” theme, they might be teasing that they’ve won (or are in the final stages of) a competitive bidding process — i.e., a “duel” against competitors like Goodix, Qorvo, or STMicro for a major smartphone or PC contract .
OR:
- The team-like lineup could metaphorically point to multiple products or devices from a new partner using Elliptic’s technology (e.g., multiple models from an OEM).
- The repeated characters = same tech used across variants (like multiple SKUs with INNER BEAUTY® sensors).
OR even :
- Elliptic Labs may be partnering with a gaming phone brand (like ASUS ROG, Nubia RedMagic, or Lenovo Legion).
- Their virtual sensors (no physical holes, saves space, enhances durability) are a great match for sleek, performance-focused gaming phones .
Short summary:
| Street Fighter Element | Likely Symbolism |
|---|---|
| Duel Title | Competitive bid or contract win |
| Character Lineups | Multiple device launches / OEM SKUs |
| Iconic Game Franchise | High-profile, global partnership |
| QR Code | Possible soft collab/branding opportunity |
| Repeated Characters | Multiple models using same tech |
Final thought:
Elliptic Labs could be teasing/hiting a new contract ,:
- With a gaming-focused smartphone OEM or
- A multi-device rollout with AI sensor integration (possibly involving gesture or proximity-based controls ideal for gaming)
Could also be to see how the audience is starting to read into this, just like above.
Haha. Blir aldri kjedelig å være Elabs-aksjonær. Hvis FB-postingen er bevisst (fra Elabs) – så er det spennende og utradisjonell teasing!
Og alt er gjort i fredningstiden. Om det bare er en ablegøye, så er den litt «syretripp» fra et børsnotert selskap. Er det noe mer bak, bør vi kanskje få en slags forklaring i løpet av de neste 9 timene?
Tviler på at de har begynt å lekke ut info, selv om det skulle være på den kreative måten. Dette kan i verste fall tolkes som brudd på kontrakt om i så tilfelle. Og de har historisk vært veldig påpasselig med å ikke gi oss for mye info, så hvorfor begynne nå?
Kanskje de har fått lov til noe greier i forhold til dette. Hvem vet? Noe må det jo være. Har ikke troen på at dette er relatert til intern fest og fyll. At Elabs begynner å reklamere for mobilspill har jeg heller ikke troen på.
Uansett er det veldig smalt nedslagsfelt med 759 følgere 
Tror ikke man skal legge så altfor mye i det, er tross alt ett 5 år gammelt mobilspill 
Kan heller ta en kort recap av Innovation World
Innovation World (trykk på bildet for å se presentasjon)
Smart Connect dras fram og “seamless cross-device, cross-ecosystem AI experience” er en gjenganger i seansen
Minst 3 nye laptoper med AI Virtual Presence Sensor Platform tilgjengelige fra i dag (P16v Gen3, P14s Gen6 og P16s Gen4)
Så er jeg litt i tvil, da psref ikke nevnte P1 Gen 8 (psref sier Computer Vision) og P16 Gen 3 (ikke lagt ut enda), men det står at de skal ha det på hjemmesiden. Dette er pcer som slippes i Oktober
Smart Share kommer i November.
Nevnes ikke i presentasjonen men man får se noen sekunder i introen
“tap to share is exclusive to Aura”…foreløpig ingen tegn til at denne appen skal bli tilgjengelig bredere i Lenovo-verdenen.
Nei, det ville jo vært rart enn så lenge de forsatt slipper nye Aura modeller (se hvit X9 14’’ og 15’’) og Smart Share er en main feature.
Laila nevte vel også at det kun var for utvalgte pcer i presentasjonen hvis jeg husker riktig (ca 23 min inn her )
Regner med at dette vil slippes senere etter Aura satsingen, hvis man ser på quotes fra årsrapporten og håper kanskje dette teases på Tech World/CES i starten av 26

Er også mulighet for at de fortsetter Aura samarbeidet med Intel på de nye chippene som kommer og velger å holde dette eksklusivt fremover
Du eller ChatGPT?
Ble en god blanding av begge mhp slutt-produkt, måtte teste hva den klarte å finne ut med å sammenligne 2 bilder, med utg.pkt i Elliptic labs. og en del andre input underveis.
Det ble så mye spekulering i helga, og jeg hadde litt tid til å henge meg på.