Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 2

Kan vi få discord invite?

@dellamorte

Link til Discord-serveren: https://discord.gg/cgAdM29s

1 Like

Xiaomi event i dag, hvor disse :point_up_2: blir frontet. Ser ut som de går for NFC, Bluetooth og WLAN i sin løsning, som nå kan brukes med Apple (må ha app)

1 Like

For hva det er verdt. Sprte litt rundt dette med chat gpt, generelt og uten å nevne software sonsor eller elabs

Min favoritt er han som fyrte ut et fremtidig kursmål - men hans chattevenn (Proximity, i det tilfellet) hadde tatt utgangspunkt i halvparten så mange aksjer som var utstedt. Så du må tilgi meg om jeg ikke helt stoler på grave- eller analyseevnene til disse strømsugerne helt ennå.

2 Likes

Her er det ikke noen påstander en skal stole på eller ikke… bare noen mulige scenarioer på hva som kan opprette kobtakten mellom enhetene.

Vi trenger ikke holde pusten, men denne type tech er dèt Elabs driver med… så det vil uansett være av interesse tenker jeg.

Alt jeg leser gjør jeg en vurdering av om jeg kan stole på eller ikke. Kildekritikk og konstruktiv paranoia går aldri av moten.

1 Like

Mulig det ikke kom godt nok fram, men det er NFC som står for overføringen, dersom iphonen har installert Xiaomi Interconnectivity

image

Med andre ord; ikke veldig sømløst.

Virker ikke som det er elabs. Er rart at Xiaomi, som åpenbart må ha få sett teknologien og forstått hvorfor lenovo gikk bort fra egen app velger å ikke gå med Elabs.

Flere og flere velger andre løsninger, kursen kollapser, ansatte kastes under bussen, ledelsen dumper aksjer. Det er nok av røde flagg.

2 Likes

Du skal ha for å være tidlig på vakt.

Det skjer så mye positivt i dette selskapet at det er ikke tid til å sove.

Eier du egentlig en eneste aksje? Det virker ikke i hvert fall ikke slik på ordlyden din. I såfall er jeg fascinert over at du gidder å bruke tid og energi her……

Du minner meg om min tante og tidligere onkels ekteskap, kjefting, smelling, sur galle i øst og vest, tidlig som sent. De holdt ut ved å holde seg i alle halmstrå før alt kollapset. Giftig ekteskap, med andre ord kom deg ut!

2 Likes

Det hørtes ikke noe bra ut, nei.

Da er vi oppe i 52 Smartphone modeller så langt i år, til sammenligning var de på 53 ifjor ved Q3 pres 29.11.2024.

Enkelt burde flere modeller-> høyere omsetning, men kan jo være stor forskjell på hvilke modeller det er og hvordan de selger.

Show me the money

1 Like