Er det noen som har forespurt selskapet om disse funnene? 
Jeg vil tro dronningen hadde gitt deg et lurt smil og sagt «ingen kommentar». Jakten på halmstrå fortsetter.
Og ingen følger jakten på halmstrå tettere enn den selvproklamerte Aksjekongen.
Jeg foretrekker å forholde meg til virkeligheten.
Litt av en virkelighet du lever i, kaller deg kongen av aksjer men skriver utelukkende om en enkelt aksje og det er kun negativt. Skulle tro du kunne hatt litt mer å bidra med, for du burde jo heller brukt nicket @elabsdödaren med din ensidige baissing.
Litt mindre cocky med “Boms”, ja 
Att vare negativ trenger jo ikke å vare dårlig. Hvis ting går dårlig så er det ikke direkte negativt å påtale dette faktum.
Når man er negativ uten et eneste faglig argument, så synes jeg ikke det er noe nyttig for lesere av dette forumet. Spørsmålet er hva Laila har gjort med/for/mot Aksjekongen som gjør han/henne så sint, men det får vi nok aldri vite. Et grunnleggende hat ligger der i alle fall.
En ikke alltfør fjern mulighet er jo at hon kommit med diverse uttalanden som fremstillt Elabs som mye bedre og med mye bedre potential enn det faktisk har.
Har du mer tull å komme med? Poenget, eneste poenget, er at Aksjekongen har til gode å komme med et faglig begrunnet innlegg. Da blir det bare støy som er totalt uinteressant for forumet her. Faglig begrunnet støy tar vi imot, det er vel hovedhensikten med slike fora.
Ja det har jeg!
Hva som er faglig begrunnet støy og ikke avgjøres ikke av en person. Det som du, eller noen annen, oppfatter som støy, oppfatter jeg, eller noen annen, som bra informasjon.
Skal ikke bruke mer tid på dette, men det hadde vært artig hvis du kunne kopiere ett innlegg, ett eneste, fra Aksjekongen, som gir oss noe faglig begrunnet. Eller gir oss “bra informasjon” som du kaller det,
Hæææ, Bankrupt, da legger du virkelig godviljen til og enda litt.
Vil igjen rette en stor takk til Gjeng1 som med utrettelig innsats klarer å begrave interessante innlegg med intetsigende meningsinnlegg og påfølgende skittkasting!
Følger deg på den! Syntes folk ikke skal la se provosere av intetsigende innlegg. Drit i det!!!
La oss heller diskutere innlegg med substans. Ja, kan godt være det Gronnis og jeg har funnet ikke er noe, men tenk hvis det viser seg å komme en børsmelding rundt dette en av de nærmeste dagene.
Jeg er enig i det gronnis skriver her. Vanligvis vil det ikke være mulig for kunder å laste ned drivere til Elabs sin HPD for sine PC’er. Skjønner heller ikke hvorfor det er slik at ELABS HPD tilfeldigvis skal ligge tilgjengelig på noen få acer pc’er, den dukker jo ikke opp av seg selv uten grunn.
De modell numrene refererer til acer swift go 14/16 som var tilgjengelig for kjøp allerede i 2024 ifølge denne artikkelen Acer Unveils New Swift Go AI PCs with Intel Core Ultra Processors.
Kan ha vært en test eller noe for disse modellene? Litt merkelig isåfall, at det ble lansert en modell i 2024 for deretter at en ikke hører noe mer og at de ikke nevner noe om det i noen av rapportene.
They expexted 2nd OEM in early 2024. This would match with test use in some selected Acer models. I believe i had discussed here about those Acer models earlier. Then in late 2024-2025 they postponed 2nd OEM and have now basically neglected questions about that. This could indicate test use at Acer didn’t proceed into an actual broad commitment from Acer. It makes sense schedule-wise. We are almost in 2026 now.
Noen som har info om konkret brukererfaring med HPD? Den er jo på en brukbar mengde Lenovo-PC-er. Nok til at det bør være noen tilbakemeldinger på ulike fora? Oppleves funksjonaliteten som praktisk og tilnærmet feilfri?
Jeg har den, HPD’en virker bedre på den enn HP maskinen jeg hadde. Så det virker bra.
Min erfaring er kun med HP: funker aldeles ikke / kun irritasjon (selv etter iherdige kalibreringsforsøk).