Overrasket over hvor pessimistiske majoriteten her inne har blitt. Ja, det var ikke delikat, det siste salget til Laila, og klart det ødelegger slik at det lille man hadde igjen av tillit er borte.
Caset er i mine øyne fortsatt bra og det kan såklart snu fort med et par positive triggere, som utvidet product stack til Lenovo, eller ny OEM. Mobil har også gitt et solid fundament, og jeg håper og tror vi ser mer integrasjon på tvers av mobil, pc, CarPlays i fremtiden. Vi vet Q3 blir sterkt og med min committmenten til Lenovo kan dette på sikt bli bra.
Skal sies at jeg har sittet lenge på sidelinjen og kjøpte først da nedsalget til tidligere styreleder var ferdig, så er kanskje ikke særlig påvirket av røde tall. Jeg har også benyttet anledningen til å kjøpe mer både før og etter meldingen til Laila. (Skulle såklart ventet litt😅)
Jeg tok meg også bryet å sende melding til Saga Robotics for å få tak i aksjonærlisten. Siden Laila kom inn i styrets tidligere i år og de hadde en gigantisk emisjonsrunde nå i august, tror jeg fortsatt det er relatert til dette. Er overbevist om at noe av salget har gått inn der, og at det var et for godt case å si nei til. Hvis hun har det så trenger ikke det bety at hun har gitt opp ELABS sitt case. Har foreløpig ikke fått noe svar fra selskapet.