Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 2

Hvor kommer Honor inn i bildet her …?

2 Likes

Sony, tenkte helt feil. OnePlus selvfølgelig, takk

Om ikke jeg husker feil, så hadde OnePlus bare et kortvarig kundeforhold for 5 år siden +

Var det de som misligholdt “noe greier”?

Ble vel spekulert i om de var denne kunden:

Men i ettertid har man ingått nye kontrakter med OPPO, som har tette forbindelser med OnePlus

Ja, og OPPO og Vivo inngår i samme konsern (BKK). Men det er vel kun OnePlus som kjører OxygenOS.

Så hvis vi snur på det; det er jo tydelig at Seamless blir viktigere og viktigere for OEMene.

1 Like

Det ble spekulert at dette potensiellt kunne vært Huawei.

Nytt at Laila har “… now on 1 billion devices …” i beskrivelsen på LinkedIn? Er vel på tide å bytte ut 500 Million+ devices både på nettside og nyhetsmeldinger.

Hun har hatt det en god stund uten at det har blitt oppdatert andre steder. Pussig!

0.5 kan jo også rundes opp til 1 hvis man først skal gå fra å snakke i millioner til milliarder devices 🫣

1 Like

Godt poeng. Og ville kanskje ikke vært ulikt :cowboy_hat_face:-Laila.

Positivt for ELABS, for det er neppe noen oppgang i PC-markedet uten at også Lenovo selger godt.

Intel beats on sales in first earnings report since U.S. became top shareholder

4 Likes
6 Likes

:point_up:

1 Like

Bare 5 av de 13 stillingene de hadde ledig, som er igjen nå. Det har jo gått noen år… Ellers ser det ut til at CFO stillingen ikke blir utlyst, så de bruker vel hodejegere der ?

De har annonsert at han som overtok for Holmøy overtar permanent

Hvor har du sett det, tro?
Tenker du på IR-meldingen hvor de brukte prefikset ‘new’ i stedet for ‘interim’?

“… and the new CFO Mathias Norderud …”

Son vanlig full forvirring rundt informasjonsflyten fra Elabs/Laila. Og Lars står fortsatt som den som skal presentere Elabs på konferansen til Pareto 13. november… Agenda | Pareto Securities' 6th Annual Nordic TechSaaS Conference

Takk for oppdateringen. Selv sjekker jeg aldri dette, for jeg vet at du ligger tett på - og videreformidler så fort det er en endring.

1 Like

Oppriktig glad for at du liker mine oppdateringer. Og grunnen til at jeg var “tett på” denne gangen, var at Pareto var tett på og sendte en reminder: “Reminder: Agenda & Invitation to Pareto Securities’ 6th Annual Nordic TechSaaS Conference, 13 November 2025”. Jeg blir jo ikke oppriktig glad når jeg ser hvor lite tett på Laila er på dette. Og enda mindre oppriktig glad hvis Elabs virkelig sender en som er i oppsigelse til å presentere selskapet. Men det er mulig du tweedR blir oppriktig glad for at de sender Lars på dette. Med kurser nær ATL er det vel ikke så farlig. Laissez-faire.

1 Like

Ser ut som Lars også skal kose seg med en Tyskland tur de siste dagene hans i jobb: :sweat_smile:

https://www.eigenkapitalforum.com/en/

Når det kommer til Pareto konferansen så blir det kanskje litt mye for Laila når hun er i Taiwan dagene før