Å faen… Først CFO, så CEO.
Henter popcorn
Oi oi oi… Hva pokker skjer med selskapet???
Kan styret ha gitt noen føringer her? Med tanke på hva som er levert? Det har vært mange kritiske røster til Laila (spess på forum).
Nå bare kaster jeg ut spørsmål…
Jeg trodde Danielsen var problemet sett fra ditt perspektiv 
DET tror jeg går helt fint. Kjøpte heldigvis ikke aksjer fordi jeg syntes Laila Danielsen og Lars Holmøy var så inspirerende.
Overpromise - underdeliver. Mon styret har gjort det forbi?
Kansje dette faktisk gagner selskapet på sikt
Men i dag kan man realisere tap hvis man ønsker 
Det er som er slag i magen altså… Her har vi mange sitte investert i over 4-5 år og nå har CEO også mistet trua… Jeg hadde egentlig gledet meg til litt oppgang ved Q3 for å vektet ned…
Men leser jeg riktig at hun går på dagen? Her må det være noe grums med styret…
Den logikken gjelder kun om du mener CEO har gjort en god jobb - og var drivende i utvikling og strålende resultatleveranser. Siden fratredelsen er effektiv umiddelbar, har hun nok signert en sluttavtale - aka fått fyken.
«skatteplanlegging» passer godt inn i tidslinjen….
Ja, er for så vidt litt mer positiv på sikt. Hun har definitivt ikke hjulpet selskapet. Men aner jo ikke hva nestemann på lista har å by på.
At hun ikke har hjulpet selskapet blir jo tullet å si, kan det hende noen andre hadde gjort en bedre jobb det vet en jo ikke… Om framtiden er lysere nå, det er jeg veldig usikker på. Det hadde for meg passet bedre etter Q3 - en har plukket litt for mange aksjer her (igjen)
Han Sven Tore,
Var ikke han med i Nordic Semiconductor i 20 år?
Stemmer
Eller hun går til en konkurrent eller kunde, er nok et ganske hett jobbmarked og kanskje det bedrer livskvaliteten om man slipper å forholde seg til norske tider når man bor i California (for det gjør hun vel?).
Tviler på at hun stresser med å jobbe norske tider. Mesteparten av ledergruppen er på USA-tid. Kundene, derimot, er i stor grad på Asia-tid.
Mye faller vi i dag på grunn av dette tro? Noen som vil tippe?
Kraftig press fra større eiere og til slutt gjør styret dette? Ansattopprør? Kanskje hun stod i veien for at selskapet var til salgs? Konflikt er det åkke som. Aldri en kjedelig dag her. Ikke vært borti et så spennende business case som er skalerbart og på papiret på HELT rett vei, men hvor CEO gjør det hele så tåkete med uro.