Innimellom skulle jeg ønske at jeg var like frakoblet virkeligheten som deg, babba.
Du verden. Disse innsidekjøpene det har blitt mast om til den store gullmedaljen, hjalp virkelig.
Hehe, ja det monner det! Jeg tror det blir salg på meg altså… 5 år med skuffelser - 5 år med tap - orker ikke lide mer med det greiene her. Garanter ATL men satser på å tape penger på noen annet i stedet 

Hvem bryr seg om MCEO? Det er styreleder som gjelder. Og vi skal ikke ha småkjøp.
Han har nok vett til å bruke pengene sine på noe annet.
Samtidig er den bare 50 prosent ned. Det er fortsatt mye å gå på.
Mitt høyeste kjøp er på 27 mener jeg 
Ja langt i null liksom - det betyr jo ikke at det er dit det går
Bør to interim CEO og CFO være de som skal lage den nye strategien inkl veikart for produktene til selskapet? Håper elliptic labs ikke bruker for lang tid til å finne fast CFO/CEO.
En annen ting er at de også skal revurdere mid term financial target. Det vil si at de skal dra ned 500 mill-målet.
HR-sjefen sluttet ifjor? Det ble det ikke skrevet noe om…
Wen airdrop killer revenue

Det morsomste er jo denne finske tullingen, som tidligere hausset aksjen til den store gullmedaljen, men som nå har snudd helt om. Aksjer kan gjøre noe med folk.
Nå må du bare la dette gå. Det er ikke sånn at noe var garantert. Og jeg antar du heller ikke har noe elabs nå
Det er viktig å kun skylde på seg selv ved dårlig investeringer, ja kjedelig å tape penger, men å bli bitter i tillegg er det ikke verdt. Om en først skal være litt bitre så er Laila den som bør høre det, men igjen en selv som har latt seg lure… Ny dag nye mulighet for røde tall boys/girls! 
Så lenge du eier aksjer i et selskap, så ER du subjektiv til dette selskapet. Så lenge du står uten aksjer, så ER du Objektiv. Sånn har det alltid vært i forskjellige grader.
Nå har kjøper begynt å legge seg på 4 kroner. Ja, hvorfor ikke. En halvering fra dagens nivå høres ikke helt urimelig ut med tanke på den eksepsjonelt lave omsetningen og de katastrofale fremtidsutsiktene.
Her må du snart bestemme deg; hvis det ikke er liv laga for Elabs, så er vel 4 kroner også bortkasta cash?
Tipper aksjeprisen vil holde seg rundt 8 til eventuelle kontrakter de snakket om kjem, kjem det ingen går dette videre ned. Vivo er sikkert ein av dei, den pleier komme tidleg Januar. Honor forrige kontrakt er fra mars 2024, håper det kjem ein ny snart. dei var og tatt vekk fra Q3 presentasjon. om Elabs mister ein kunde kan det vere Honor. Xiamo trenger ingen ny kontrakt før våren 2025. Transsion kan og vere ein som skal ha ny kontrakt snart.