Det spiller jo ingen rolle hvem som “fronter” dritten uansett, så regner med han fortsetter.
Ser absolutt dette med ventetid på ny CEO, men som sagt, så vil ofte CEO selv ønske å ha sterk påvirkning på selskapets strategi. De bør i hvert fall ønske seg en CEO som vil det.
Jeg prøver bare å diskutere litt saklig, selv om kursen er mye ned, så kan ting forandre seg ofte veldig fort. Uavhengig av hva du synes om selskapet og tidligere CEO så er elabs fortsatt et selskap som er verdt å diskutere på en saklig måte. Håper du også kan være med på det.
Aksjekongen og nå også Babbai kan ta seg en pære. Dere repeterer dere selv til det kjedsommelige. Kom med noe konkret relevant nytt (samma om det er negativt eller positivt) eller bare lavær å kommentere. Selv om kursen går ned eller man har gått på en smell her må det da være mulig å skrive normalt. Dere forsøpler hele forumet. Slutt med det, la oss diskutere Elabs teknologi, ledelse etc fremover og ikke kommentere hundre ganger at dette er et “dritt selskap” eller “hvor er styreleder sine aksjekjøp i dag”. Vi har sett det, vi har registrert det. Nå holder det…
Vi kan tilgi Babbai
Siden Sandstad har satt i gang det arbeidet, vil det overraske meg særs stort om ikke det allerede er en så godt som done deal at den duoen også blir permanent.
Er ikke verre enn å bare blokkere bruker. Om de ikke blir lest så får de heller ikke næring til å fortsette. Har ikke lest meldinger fra elabs kongen på flere måneder.
Takk for påminnelsen!!! Det hadde jeg helt glemt.
Jaja, jeg kan ikke hjelpe de som ikke vil ha hjelp.
Vet, lurer på om det bare gjelder for insidere? Finner ikke utav det lenger 
Har aksjekongen aksjer i elabs? Hvis ikke, så forstår jeg ikke at noen kan bruke så mye tid, på noe som er så gjennomført lite relevant og konstruktivt. Eller, uansett hvordan man vrir på det, aksjer eller ei er det han bidrar med i et forum som dette helt uinteressant.
Han kan jo shorte. Hvis han sitter på like mye info som SB1M gjorde så har han vel full kontroll.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Har du gjort deg noen tanker om de siste ukene som du kan dele, Barca? Hva tenker du om fremtiden her?
Orker ikke dele noe på dette forumet lengre. Det var bra en gang…nå velger jeg ikke å dele ut karakteristikker.
Det var synd. Hadde stor glede av dine betraktninger. Vi får håpe du bare trenger en liten pause og får lyst til å dele en gang i nær fremtid igjen.
Kan anbefale «gruppen» på discord. Mye saklig info og gode betraktninger der
Det som er mest synd her er at disse
one liner’ne hemmer god diskusjon om de negative sidene av selskapet. Det ender bare i et
show hver gang.
Kan noen sende invite til discord gruppen?