Det er ikke pris. Hvis pris hadde vært dealbreaker, hadde de ikke hatt de kinesiske kundene de har nå på laptop og mobil
Vi har klaget over at styreleder og styret ikke kjøper. Det har jo vært smart hittil. Styreleder og styret vet hvorfor de ikke har signet flere enn Lenovo. De har også hatt bedre innsikt i fremtidige inntekter.
Det er riktig, men det er ikke fordi IR sensoren brukes. Det er fordi det brukes i sammarbeid med maskiner som støtter Windows Hello for pålogging, og den krever IR sensor. Uten den har de sett mindre verdi i å ha presence sensor.
Bare synd at info om innsikt i fremtidige inntekter tydeligvis har kommet på avveie på lik linje som til SB1M for short har tydeligvis full kontroll
Takk for svar. har du link der dette bekreftes av Elliptic eller andre?
Grunnen til at han pekte lanseringer fremfor inntekt for å vurdere veksten er nettopp det jeg påpekte her tidligere. Inntekt fra salg ut over minimum commitment kommer opptil 2 år etter kontrakt. Dette gir en lang hale i inntektene, som vi forhåpentligvis skal begynne å høste fruktene av nå!
Venter i spenning på analytikernes nye mål, burde vel komme snart. Pareto hintet vel om -5/10%
Finnes det noe mer meningsløst enn analytikeres mål? Det er allerede mål med 100–200 % oppside fra dagens kurs, uten at noen ser på det som attraktivt.
Du nemnte at Laila sa Seamless sensor har litt høgere pris enn Presence. Husker du kor du har denne infoen fra, så slepp eg å leite 
Lite bedring i sikte.
Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 21. nov 2025
Elliptic Laboratories har brutt ned gjennom gulvet i den fallende trendkanalen på mellomlang sikt. Dette signaliserer enda sterkere falltakt. Det er ingen støtte i kursdiagrammet og en videre nedgang indikeres. Ved reaksjoner opp har aksjen motstand ved cirka 9.00 kroner. Negativ volumbalanse viser at volumet er høyere på nedgangsdager enn på oppgangsdager. Det indikerer at optimismen er avtagende hos investorene. Det kortsiktige momentumet i aksjen er sterkt negativt, med RSI under 30. Det indikerer økende pessimisme hos investorene og videre kursnedgang for Elliptic Laboratories. Aksjen anses samlet sett teknisk negativ på mellomlang sikt.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Selg
Salgspresset kan ikke vare evig. Må være kortsiktig begrenset nedside her nå, litt lys i mørke og denne kan sprette oppover igjen.
Har handlet litt i dag.
Risikosport å fange kniver. Kommer nok en en rekyl når det er kapitulert ferdig, men man har ikke så mange holdepunkter for å vite når det blir
Må komme inn penger før at kursen skall gå opp. Gjør det det, så følger nok kursen oppover.
Ingen støtte eller gulv å finne nå, umulig å si hvor den havner rent teknisk. nærmeste nyhet er vel rundt 5 desember ,ved November oppsummeringen. Kanskje de kan skaffe en CEO ifra en av de laptop kundene, de ikke helt har fått solgt til. Så kan de kanskje få et ben til å stå på for Laptop vertikalen. Kan like godt fortsette nedover helt frem til neste Q, om det blir nyhets tørke her.
Sikkert kult å jobbe i Elabs nå. Skulle gjerne vært flue på veggen der.
Alt har gått i riktig retning etter styreleder kom inn.
Grunnet deres fantastiske presence detection så tror jeg ikke den fluen ville gått ubemerket hen.
Etter over 5år i denne aksjen og mange penger tapt, solgte jeg siste rest i dag. 

Tusen takk for mange bra innlegg og sunn skepsis som viste seg å stemme til det fulle.
Laila som snakket om verdensherredømme og AirDrop killer osv osv… Jeg lot meg forføre. Bare å gratulere 
Ikke umulig at selskapet har livets rett, men akkurat nå er det mer enn mørke skyer i horisonten. Kommer til å følge med og evnt kjøpe senere, men nå er det andre steder pengene bør reise enn Elabs.
Laila har virkelig gjort mye skade med sin haussing. En ting er å bomme, det er lov. Men gjentatte ganger å hausse for deretter å selge, det er kriminelt. Nå fikk jeg sagt det enda en gang, deilig😊