Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 2

Min kommentar var basert på ; «Om man slutter frivillig, finnes det ingen kostnad å opplyse om.«
Bra du konkretiserer. Da vet vi at det ikke er store kostnader knyttet til hennes avgang👍. Ut over det står jeg for det jeg skrev, som var en generell betraktning. Synes fortsatt at dette forumet nå bruker uforholdsmessig mye energi på Laila. (Og Aksjekongen)

2 Likes

Virker som du er sykelig opptatt av meg.

De skal presentere den nye strategien før jul ifølge det interim CEO sa på Q3.
Det blir interessant! Håper det kommer i form av en muntlig presentasjon med mulighet for å stille spørsmål.

1 Like

Like opptatt av deg som du er av Laila kanskje? :slightly_smiling_face:

Hehe. Vel, jeg var i hvert fall ikke blant de som lot seg blende av det vakre smilet hennes.

Being an Elabs investor is an expensive but entertaining hobby. :otter:

1 Like

Så du synes det var vakkert?

Ingen salg fra Laila på mandag. Det er jo positivt at selv hun ser at aksjen er utbombet. Det negative er at vi fortsatt har henne med som aksjonær. Savner verken henne eller det falske smilet. Eller de famøse haussepresentasjonene.

2 Likes

Lars Holmøy, tidligere CFOhar solgt nå 10 000 av sine 57 000 aksjer…

Fortsatt vesentlig mindre enn de fleste som skriver i tråden.

Ex ex CFO som eier Ghibli AS sitter fortsatt på sine 2,1 mill aksjer

Tidligere CEO og CFO er de som vet mest blant de som har solgt. Men litt vanskelig å tolke når det ikke er store salg fra andre med store beholdningen. De pleier å vite litt de og.

Jeg ser forresten ikke salg fra Holmøy du snakker om på noen av listene for de siste dagene. Kan du henvise/dokumentere? Laila ser ut til å beholde 1,7 mill aksjer (enn så lenge).

Han hadde 57 000 aksjer 31.12.2024 og nå har han 47 000 aksjer.

Og når ble de solgt? Fordi det er/var ikke de siste dagene. Jeg finner ikke vedkommende i listene i det hele tatt, er det snakk om et holdingselskap?

Edit:

Fant selskapet.

Ingen handler registrert der i nyere tid.

1 Like

Jeg bruker aksjeeierregistret

Laila har lite igjen.

3 Likes

Deilig at hun straks er ute. Nå kan vi se fremover. Måtte vi aldri se henne igjen i noe norsk børsnotert selskap.

1 Like

Kan noen gi meg et take på hvorfor prisen stiger samtidig som hun dumper?

Og @Optimisme, du som ser på tall (og oppmøtelister) med lupe - hvorfor står hun med 850’ på listene her - når volumet på tirsdag var 758’?

Hun kan ha fått ordnet blokksalg, der større investorer får tilbud om å kjøpe. Da blir det på en måte utenom kursen,eller uten å forstyrre kursen. Jeg gjorde det, da jeg kjøpte for ca 5 år siden.