Vi ser nok 5-tallet i dag.
Tipper styreleder liker det
Tipper han ikke kunne brydd seg mindre.
Bedre med en utvikler som CEO enn en skravlebøtte.
Jeg ville ikke vært så skråsikker på det
Omtrent et dobbeltkrakk på en måneds tid. På et vis ganske imponerende i seg selv.
Har krakket mye etter styreleder kom inn
Du mente vel Babbai? Trodde de fleste hadde gjettet det nå…
Det jeg også tenkte, en med for mye tid 
Schizofreni
Vi trenger input fra @Hindenburg her. Tråden er redusert til shortere, patologi og eks-aksjonærer som liker å pirke skorpe.
Per siste liste har hun ~875k aksjer og ikke solgt siden ~25/11.
Er Laila helt ute, eller er det siste utsalget vi ser nå?
Hun er vel ferdigsolgt idag med det som har blitt måket ut på best.
Det blir mye skattefradrag på deg nå, h3. Det er da noe.

Ja, det blir ville summer 
Tall i hele tusen
Nei, mer som en middels bra robotstøvsuger.
Edit:
Vent litt, det blir faktisk skatt for 2025 - fortsatt i pluss for året, forrige var kun for siste måned 

Lurer mer på hva enkelte andre har tapt her, gitt den tilsynelatende uendelige bitterheten og trollingen.
Sånn, da var denne lange reisen slutt for denne gang. Har nå solgt alt i Elabs og skal få realisert tap. Trenger en pause.
Takk for nå. Hyggelig å henge her til tider. Ser ikke bort fra at jeg er dumdristig nok til å hoppe på toget igjen etterhvert.
Jeg er vel den eneste av OG-ene som har kjøpt mer. Litt trist at folk som har vært med lenge selger, men fullt forståelig, og hittil har man kunnet stadig kunne kjøpe tilbake for en lavere sum, men skjønner at det ikke frister.
Du er ikke alene vært med/ inn ut av aksjer siden notering. Greier ikke helt å trykke på selg knappen når jeg tenker over at det er faktisk noen på andre siden som trykker kjøp.
Usikkerheten har befestet seg. Sannheten ligger nok i mellom svarteste natta og himmelferd, men det er en lang vei til ATH.