Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 2

Tar av? Er det satire? Kursen er under emisjonskurs ffs

Plausibelt sted å kaste ut sluk for de som vil prøve bunnfiske da

Kommer nok en melding kl 7 i morgen :blush::money_mouth_face:

Fått inn penger og skal ha tak i nye folk

Makro, makro, makro.

Bare en enkel sammenligning: PLT gikk 10% fra kl. 1100 til stenging i dag. Bare å ta en kikk på utviklingen fra illrød til grønn børs rundt lunsj og utover.

Ned i sumpa igjen. Huff!

Ikke tenk på det, snart Stiger oljeprisen mer og de andre selskapene går ned i sumpen også. Kun Oljeselskaper som gjør det bra nå og frem til resesjonen starter. Da går alt i sumpen, til en ny runde starter om 1 til 2 år etter resesjonen er over, og børsene begynner å stige igjen.

HP lanserte igår sitt svar på Smart Connect:

Står dessværre ikke noe om hvordan dette HP IQ eller hva de kaller det fungerer.

1 Like

ELABS flyr høyt på børsen i dag. Happy days!

Ja, her gjelder det å få på seg sveisebrillene, for nå nærmer kursen seg solen. Viktig å unngå samme smell som Ikaros.

Men bra å få på plass en HR-sjef igjen etter at den forrige sluttet for (… sjekker lizm notatene …) halvannet år siden. Det går i riktig retning, om ikke annet.

1 Like
2 Likes

Listen utvidet og spesifisert

https://support.lenovo.com/in/en/solutions/ht516736-introduction-to-smart-share

Står det noe i notatene dine om hvor mye Xplora har steget og hvor mye Elabs har falt siden HR dro fra Elabs til Xplora?

Litt usikker på relevansen her? Aller mest fordi Åslaug Tveiterås (tidl. VP People i ELABS), som jeg refererer til, ikke jobber i Xplora - og aldri har gjort det. Absolutt bra utvikling i XPLRA, men fullstendig irrelevant i denne sammenhengen, om jeg kan være så tydelig.

Tenkte på Britt Narmo. Hun forlot skuta på greit tidspunkt.

Ja, hun sluttet i 2022, altså for mer enn (… sjekker lizm innlegget mitt …) halvannet år siden.

Beklager. Litt glemsk og svimmel på grunn av den bratte, men humpete nedgangen i kursen

1 Like

Fin oppdatering. 7 nye modeller som har tap-to-pair-funksjon. And more to come!!

1 Like

Kanskje 1Q26 kan bli bedre enn den pessimismen som har bredt seg i markedet tilsier :crossed_fingers: