Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 2

Må si jeg foretrekker slik de legger det opp nå. Mye mer oversiktlig. Også enklere når man skal gå tilbake. :grinning:

Ikke så halvgæli dette.

Rask gjennomgang på dagens info, har eg komt fram til 40 sensorer i Q1, der dei to Lenovo modellene kjem i Q2 med sine 6 sensorer. Så ser pent ut.

9 Likes

Investtech går ut med 3 aksjer som kan falle videre, og Elabs er en av disse denne gangen. Den faller vist med 89% i året iflg. artikkelen.

Kilde( krever abb) : Investtech-analyse: Selg før smulene er borte – E24

1 Like

Er dette Elabs??
Samsung får AirDrop…

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/43BnGe/samsung-galaxy-s26-faar-stoette-for-apples-airdrop?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row30_pos2&utm_term=niche_personalized_front-test-standard_niche_ranker-1-norman

Måtte nok være for godt til å være sant.

I så tilfelle skal jeg ta et lodd her igjen.
Tapte nok penger på Laila, så litt skeptisk…

Nei.

Samsung is rolling out official support for Apple’s AirDrop within its Quick Share service, starting with the Galaxy S26 series. This update allows for direct, native file transfers between Samsung Galaxy phones and Apple devices (iPhones, iPads, and Macs).

Tapte penger på Laila, men alle kundene de har ble utviklet under Laila. Får se hvor mye nytt ny CEO drar opp av hatten fremover.

PC Market Enters Volatile Year with Confidence, Recording Another Quarter of Positive Growth, according to IDC - IDC

Fin start på året for Lenovo. Fortsetter å øke salget og ligger med over 25% markedsandel.

Passesta AS kjøper over 300.000 aksjer i Elabs. Eier nå over 6mill… Noen har troa….

1 Like

Registrerer at Passeta ligger på kjøp, uten at jeg legger særlig mye i det.

1 Like

Når blir det bestemt om det blir rep.emisjon?

Har tradet under emisjonskurs en god stund. Den blir nok ikke noe av tenker jeg.

Er klar over det og har kjøpt under em.kurs, men når er det 100% sikkert at det ikke blir?

Det vil jo komme børsmelding om at den enten gjennomføres eller ikke. Tror ikke omsetningen under emisjonskurs har vært høy nok til at man nå kan si sikkert at det ikke blir noe av.

Før siste emisjon satt Passesta på 5,03% av aksjene. Etter dette kjøpet sitter de på 4,75%.

Ref. flaggemeldingen på vei ned under 5%: “… we participated in an issuance of shares, but not with our full pro rata rights, leading to passing under 5%”

De fikk jo ELABS-emien midt i fjeset da de (sannsynligvis) var opptatt med å skulle ta del i vekst-emi’en til Xplora - og da passet det sikkert litt dårlig å måtte bla opp en haug kun for å hindre utvanning i førstnevnte.

1 Like

Løsner litt for elabs. Ny OEM på vei inn?

1 Like

Har du noe lest noe som impliserer dette eller er det bare magefølelsen?

1 Like

Det er fordi kursen er littegrann opp på tynt volum.

1 Like