Kom til skade for å kikke innom denne tråden 
Hun borde sitte inne.
Ikke dumt. Merker at tilliten til ny ledelse øker.
Dette er nok mer et resultat av hva som har blitt meldt i ny og ne tidligere når Lailaen har sett behov for litt kurspleie.
Men Wildcat Lake henger godt sammen med en pivot mot et mer edge-relatert fokus for ELABS’ del.
Opp 11.8% og ingen kommentarer? Diskusjonen flyttet seg til andre forum eller er det bare så dødt?
Uansett gøy med to dager med forholdsvis høy omsetning og god kursutvikling 
Eg har fint lite kontroll på emisjon, håper noken her kan svare på `nokre spørsmål.
Fra pressemelding:
“* Maximum number of new shares: 10,500,000”
Dette er ein økning på rundt 10%.
- Betyr det at eg har rett på tegne 10% av mengde aksjer eg hadde på Ex-dag?
- Må alle eksisterende aksjonerer på ex-dag tegne seg for sin 10% andel for at maks grensa skal bli nådd?
- Det er vel ikkje vanlig at det fortsatt ikkje er bestemt om Rep. emi. blir gjennomført over to mnd etter retta emisjon?
Ellers så kom det ein ny “batch” med thinkpads på Lenovo PSREF - Product Specifications Reference i dag.
dessverre ingen med ultrasonic presence. alle som har presence detection er vision based. Heldigvis har vi fått ein del idea pads i år.
“The Company will issue a separate stock exchange notice with the key information relating to the Subsequent Offering. The Company reserves the right in its sole discretion to not conduct or to cancel the Subsequent Offering and will, if and when finally resolved, issue a separate stock exchange notice with further details on the Subsequent Offering.”
Jeg vil anta at det kommer en separat melding om dette om det blir aktuelt. Jeg ser enkelte på andre fora har skrevet at det ikke blir rep.emi, men jeg har ikke lest dette noen plass.
Det kan hende dette vurderes på EGM 20. mai?
Om det kommer vil det nok komme info om hvordan andelen fordeles. Det kan godt hende man har mulighet å overtegne, og dermed få utdelt pro-rata basert på andelen man har. Det er relativt vanlig at mange små-aksjonærer ikke tegner, eller ikke tegner fullt ut. Samtidig er det en stor andel av de største aksjonærene som deltok i transje 1 og 2 som ikke får delta på rep.emi. Følgelig vil det nok bli mulig å overtegne (Hvis de tillater det).
De inngikk jo flere slike avtaler. To av disse avtalene ble jo signert i slutten av 2022. Børsmeldt hhv 14 . og 30.12.2022. Jeg og sikkert flere andre misforsto betydningen av slike avtale da det har gjort svært lite innvirkningen på butikken til Elabs siden de ble inngått.
Men har han nå denne uken oppdatert statusen sin med denne infoen?
Fyren er «Open to Work». Har han oppdatert denne så er det nok for å få mer interesse rundt seg. Antar det er de gamle avtalene som er signalisert før. ELABS har vel alltid skrevet multiple OEMs uten å nevne navn, så da vet vi mest sannsynlig dette.
https://ellipticlabs.com/mfn_news/elliptic-labs-strengthens-leadership-team-with-three-appointments/
Var dette et stikk til Laila ?
You don’t often get to work with technology that’s already proven at scale and still has this much
room to grow. I look forward to getting more out of what we have and helping open new markets,"
says Øystein Grimstad, CPO of Elliptic Labs.
Kva trur du omsetningen blir for Q1 2026
- 5-10 Million
- 10-15 Million
- 15-20 Million
- 20-25 Million
- 25-30 Million
- 30-35 Million
- 35-40 Million
- 40-45 Million
0 stemmegivere