For å legge til (skrevet tidligere) solgte Storebrand Vekst i overkant av 100.000 aksjer den ene dagen, for å kjøpe nøyaktig samme antall tilbake dagen etter. Bare mye billigere…
Dette skjedde i forrige uke.
For å legge til (skrevet tidligere) solgte Storebrand Vekst i overkant av 100.000 aksjer den ene dagen, for å kjøpe nøyaktig samme antall tilbake dagen etter. Bare mye billigere…
Dette skjedde i forrige uke.
Virker som det var nettopp Storebrand som åpnet kranene. De hadde 700.000 aksjer den 20.nov. Nå har de 100.000 aksjer igjen.
De har 0 aksjer igjen. Ikke lenge siden de mente at denne aksjen kunne være en av de store fremover. Ting snur fort. Plutselig kjøper de seg opp igjen.
Eller ingen store endringer på listene. Dette var omsetningen på torsdag.
Har de? Leser at de hadde 100k aksjer igjen den 29.nov…
Siste listene som kom for 5min siden viser 0 aksjer.
Solgte 100k på torsdag, dagen før resultatet. Heldig der😊
Man kan ikke se bort fra at det er snakk om utlån og ikke salg. Ikke at det spiller stor rolle.
Men nå som de har tømt seg, så ligger ting til rette at det skal gå oppover igjen. Salgspresset som var er nå borte
Jeg tenker det samme som deg, kjærkomment med en god grønn dag i går, men tør nesten ikke tenke at det kan fortsette
Da setter vi utfor om 4 min, hold på hatten.
Du skulle ikke skrevet det Få kjøpere for å si det slik…
Dette blir årets julegave til meg selv, må bare vente til den 12.
Gledelig med halvt skattetrekk
Var ikke salgspresset borte likevel?
Så mye skadefryd fra deg🤣
Må jo bli litt cash av dette trading-kjøret som de holder på med. Noen som har regnestykket?
Endringer av betydning topp 50.
Muen Invest solgte 223.000 Igjen med 281.000 aksjer.
J.P. Morgan SE solgte 311.000 (kjøper og selger nesten hver dag) Igjen med 1,1mill. aksjer.
Pictet & Cie solgte 44.000
Amfibien kjøpte 55.000
Nye inn;
Goldman Sax Europe SE 153.000
J.P Morgan secutities 54.000
Ellers er det mange kjøp av institusjonelle og private.
Aksjen er ganske enkelt ikke investerbar.
Vil du uddybe årsagen til dit udsagn?
Mannen virker bitter, noe han må han få lov til å være forsåvidt. Han pleier ikke gi noen ytterligere kommentar eller støtte opp det han ytrer. Noen vil kanskje kalle peke på trolling, men jeg tror heller han er veldig frustrert, bitter og sint over å ha tapt, eller sitte med mye minus og da er det kanskje godt å lette på trykket er å spre litt vrede.
Han var dog positivt til børsmeldingen om Lava Mobiles.
Patetisk kar. Og jeg vil jo kalle det trolling.