Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Elliptic Labs 2

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Elliptic Labs Signs New Expansion License Contract with Existing Customer for 11 Smartphone Models

7 Likes

Du skal ha for din konsistens, men du er kanskje fÞdt en mÄned for sent :thinking: :man_shrugging:

Godt observert.

If the mobile segment keeps executing at this phase, then 100m NOK from mobile phones will be exceeded easily this year (altough these models are not all launched this year). Growth track looks excellent. This is supported by good overall market sales in China etc. which supports the sales of existing models.

We could estimate Elabs will become cash flow positive very likely even laptop growth would be 0% this year (i.e. 54m NOK in 2024). Altough there are clear signs the growth WILL actually continue:

• models with two sensors coming to markets
  • first consumer segment laptops coming to markets
  • accessories coming to markets
  • etc.
5 Likes

Dette er vel med 98% sikkerhet Xiaomi :phone:

Laila pÄ film

3 Likes

Ser at det ikke stÄr noen summer i bÞrsmeldingen. Hvor mye tjener ELABS pÄ dette (sÄnn ca)?

De oppgir aldri verdi pÄ avtalene.

Nei, jeg vet. Kommer mye kontrakter, men man blir ikke nĂždvendigvis sĂ„ mye klokere – og det er jo litt betenkelig. Har ikke fulgt selskapet sĂ„ nĂžye siden Lailas aksjesalg rett fĂžr de skjĂžv pĂ„ omsetningsmĂ„lene sine for en god stund siden, men tenkte kanskje at noen her som fĂžlger dem tett hadde et kvalifisert estimat.

Les igjennom det @timontti skriver her pÄ trÄden, er vel ingen som er mer pÄ ballen enn det han er. :+1:

2 Likes

Thx, will do. Men folk flest her er bull?

Dette er en stÞttegruppe/supportgruppe for hÄpefulle, men desillusjonerte investorer med Aksjekongen tilstede for Ä sÞrge for at moralen og hÄpet stadig holdes pÄ bunn.

3 Likes

En omsetning pÄ 37k aksjer etter 30 min er vel en indikasjon pÄ at folk ikke gÄr helt bananas, men er jo ogsÄ skikkelig surt bÞrsklima nÄ.

Hvordan vil selskapet pÄvirkes av den oransje mannens tariffer?

Akkurat mhp Mr. Orange, sÄ er det jo en fordel Ä vÊre soft, og ikke hard.

Den oransje mannen kan finne pÄ mye veldig rart. Min mening er at de kommer til Ä gÄ bra til slutt. Mulig ting tar enda lenge tid, men de er cash flow positive og kostnadene dems kommer ikke til Ä Þke markant. Per nÄ stammer veldig mye av inntektene fra asiatiske leverandÞrer, noe som er den stÞrste trusselen. Vi har jo Transsion som har mest omsetning fra Afrika. Kommer det en topp 5 PC OEM til pÄ banen, sÄ vil jeg tro at caset er veldig safe. Men tiden fÄr vel vise hvor desillusjonerte vi er som Investorer :joy: Jeg er all inn i denne, og har vÊrt det alt for lenge.

2 Likes

Takk for oppsummering. All in her hĂžrtes skummelt ut. Krysser fingrene for deg!

AltsÄ all inn av aksjeportefÞljen. Investerer mest i fond per nÄ. Skal man tjene penger, sÄ man ta risiko :facepunch:

1 Like

And talk to you soon :handshake: :kissing_heart:

2 Likes

Jeg har mest fĂžrlorat penger pĂ„ mine risiko-“investeringer”. FĂ„r se hur det gĂ„r med Elabs
 Ser jo ikke bra ut nĂ„ :nauseated_face: