Fraværet skyldes nok at Laila hadde andre mer interessante ting å finne på. Noe hun synes er gøy, denne delen av jobben har hun aldri skjønt noe av.
Får satse på at hun er opptatt med å lande en større signering før ferien, så er det helt greit
Dette er et selskap med blant annet VP of Sales & Product Marketing, Senior VP of Product Management og en EVP of Sales & Business Development. Tror det er nok av korrekte brass titles til å sende på messer rundtomkring - om ikke også CEO’n skal drive med det …
Viktig å ikke kritisere Laila. Aksjen har jo hatt en eventyrlig utvikling siden børsnotering for snart 5 år siden. All ære til Laila.
Om du leste skikkelig, så refererte jeg til roller, ikke navn.
Er nicket ditt bevisst ironisk, forresten?
Neida, jeg er optimistisk på vegne av Elabs. Men jeg synes Laila gjør en elendig jobb med å promotere selskapet og skape interesse og entusiasme hos gamle og nye investors. På den kommersielle siden synes jeg selskapet har tatt enorme steg. Dette burde vises i aksjekursen, og det er noe av ansvaret til CEO. Som er Laila.
Ikke uenig, men det var jeg heller ikke i innlegget mitt. Jeg refererte kun til en hensiktsmessig rolle- og oppdragsfordeling.
Skjønner ikke hvorfor du mener Laila skal være så opptatt av aksjekursen. Hun skal drive selskapet og ikke aksjen. De trenger ikke å hente penger så hva tjener hun på en skyhøy aksjekurs som foreløpig ikke gjenspeiler inntektene? Ikke noe poeng å bygge et luftslott…
Bygg nå heller bedriften, som hun forhåpentligvis gjør
Enig, men mer interesse hadde gjort aksjen mer likvid og mindre sensitiv for store fall/manipulasjon uten at jeg skal påstå at den blir manipulert.
Nå er MC 1,4 milliarder på et selskap som hittil så vidt har klart å dekke sine kostnader.
Ser ikke poenget med at kursen skal opp uten at dette er gjenspeilet i inntekt eller høye sjanser for oppkjøp eller:
- Innsiderne begynner å handle. Vi har et styre uten noe skin in the game omtrent. Hun ene styremedlemmet sitter i masse styrer pga kvotering (norsk lov) og styreleder har ikke kjøpt én eneste aksje. Hårreisende
- Få en ny betalende PC OEM. Nå er vi over halveis i 2025 og de har fortsatt kun Lenovo. SVAKT og sørgelig.
- Ingen avtaler om accessories, selv om dette ifølge elabs er sterkt ønsket.
Orker ikke ta det andre, men ref. pkt. 3 kan jeg jo spørre om du ikke har lest denne?
Jeg synes det er ganske digg å ha en avtale om accessories med selskapet som skal være teknologipartner- og sponsor for fotball-VM i 2026, jeg.
Tirsdag brukte John Arne Breivik dippen til å banke inn 216 000 nye aksjer, gitt.
Brevik er en av gründerne bak marinetech-selskapet Stingray.
Og - State Street-kontoen solgte seg ned til 2,5 mill blank. Det begrensede salgspresset ons/tors kan være et resultat av at planlagt mengde aksjer er solgt der.
Kan det være Laila er i kontraktsforhandlinger hos Lenovo HQ?
Når en leser her er det tydelig en del som har solgt og nå vil billig inn
Æ liker Laila
Den er ikke dum, pleier å komme nye kontrakter med Lenovo på denne tiden. Kanskje venter en pen børsmld på mandag?
Hyyyysj, æ holder på å laste opp
This phone will be popular in Philippines also. Where is ice cream? And popcorn?
Her har de fått opp farten, ifra signering til shipped. forrige meldte shipped, tok ca 1 år ifra signering. Denne gangen gikk det kun 6 måneder. Men dette varierer nok en del ifra kunde til kunde. Men veldig fint om det hadde blitt mer vanlig
Det gjør Laila også