Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 2

Fraværet skyldes nok at Laila hadde andre mer interessante ting å finne på. Noe hun synes er gøy, denne delen av jobben har hun aldri skjønt noe av.

Får satse på at hun er opptatt med å lande en større signering før ferien, så er det helt greit :bank:

3 Likes

Dette er et selskap med blant annet VP of Sales & Product Marketing, Senior VP of Product Management og en EVP of Sales & Business Development. Tror det er nok av korrekte brass titles til å sende på messer rundtomkring - om ikke også CEO’n skal drive med det …

1 Like

Viktig å ikke kritisere Laila. Aksjen har jo hatt en eventyrlig utvikling siden børsnotering for snart 5 år siden. All ære til Laila.

Om du leste skikkelig, så refererte jeg til roller, ikke navn.
Er nicket ditt bevisst ironisk, forresten?

1 Like

Neida, jeg er optimistisk på vegne av Elabs. Men jeg synes Laila gjør en elendig jobb med å promotere selskapet og skape interesse og entusiasme hos gamle og nye investors. På den kommersielle siden synes jeg selskapet har tatt enorme steg. Dette burde vises i aksjekursen, og det er noe av ansvaret til CEO. Som er Laila.

Ikke uenig, men det var jeg heller ikke i innlegget mitt. Jeg refererte kun til en hensiktsmessig rolle- og oppdragsfordeling.

Skjønner ikke hvorfor du mener Laila skal være så opptatt av aksjekursen. Hun skal drive selskapet og ikke aksjen. De trenger ikke å hente penger så hva tjener hun på en skyhøy aksjekurs som foreløpig ikke gjenspeiler inntektene? Ikke noe poeng å bygge et luftslott…

Bygg nå heller bedriften, som hun forhåpentligvis gjør :slight_smile:

4 Likes

Enig, men mer interesse hadde gjort aksjen mer likvid og mindre sensitiv for store fall/manipulasjon uten at jeg skal påstå at den blir manipulert.
Nå er MC 1,4 milliarder på et selskap som hittil så vidt har klart å dekke sine kostnader.
Ser ikke poenget med at kursen skal opp uten at dette er gjenspeilet i inntekt eller høye sjanser for oppkjøp eller:

1. Innsiderne begynner å handle. Vi har et styre uten noe skin in the game omtrent. Hun ene styremedlemmet sitter i masse styrer pga kvotering (norsk lov) og styreleder har ikke kjøpt én eneste aksje. Hårreisende
  2. Få en ny betalende PC OEM. Nå er vi over halveis i 2025 og de har fortsatt kun Lenovo. SVAKT og sørgelig.
  3. Ingen avtaler om accessories, selv om dette ifølge elabs er sterkt ønsket.
1 Like

Orker ikke ta det andre, men ref. pkt. 3 kan jeg jo spørre om du ikke har lest denne?

Jeg synes det er ganske digg å ha en avtale om accessories med selskapet som skal være teknologipartner- og sponsor for fotball-VM i 2026, jeg.

2 Likes

Tirsdag brukte John Arne Breivik dippen til å banke inn 216 000 nye aksjer, gitt.
Brevik er en av gründerne bak marinetech-selskapet Stingray.

Og - State Street-kontoen solgte seg ned til 2,5 mill blank. Det begrensede salgspresset ons/tors kan være et resultat av at planlagt mengde aksjer er solgt der.

1 Like

Kan det være Laila er i kontraktsforhandlinger hos Lenovo HQ?

4 Likes

Når en leser her er det tydelig en del som har solgt og nå vil billig inn :yum:

Æ liker Laila

Den er ikke dum, pleier å komme nye kontrakter med Lenovo på denne tiden. Kanskje venter en pen børsmld på mandag? :crossed_fingers:

Hyyyysj, æ holder på å laste opp :cowboy_hat_face:

This phone will be popular in Philippines :philippines: also. Where is ice cream? And popcorn?

Her har de fått opp farten, ifra signering til shipped. forrige meldte shipped, tok ca 1 år ifra signering. Denne gangen gikk det kun 6 måneder. Men dette varierer nok en del ifra kunde til kunde. Men veldig fint om det hadde blitt mer vanlig :wink:

Det gjør Laila også