Mersalg, altså noe i tillegg til det man allerede kjøper.
sa ikke at de har sluttet å levere virtual proximity sensor til xiaomi. Men at måten de har valgt å integrere mot apple i bilene deres antyder at kommende telefonene/pc etc ( alt som burker HyperOS) heller ikke vil bruke seamless .
Da en skulle tro at yu7 ville vært et bra start case hvis så var tilfelle, f.eks tap for å starte bilen
Du skrev at det ikke ser ut å bli noe mer salg med det første. De har vel ikke solgt noe annet enn proximity sensor til Xiaomi? Ergo en meget drøy og feilaktig påstand i mine øyne.
Edit: Sorry! Jeg leste mer salg når du skriver “mer-salg”! Mersalg er mest brukt i Noreg, trur eg. My wrong. 
mersalg ( korriger det nå fra “mer-salg” bekalger stavefeil)
Ha en fin kveld
Ha en fin kveld. Så må jeg si meg enig i at Automotive ikke er veldig nærliggende, selv om kanskje Xiaomi ville vært den “enkleste” å få innpass i.
Disse røyk jo for det er dyre sensorer. Elabs danket de jo ut etter de fikk innpass i Lenovo maskinene så jeg hadde ikke gitt opp håpet bare fordi Novelda ikke lyktes 
Jupp.
Selv om man får innpass i et selskap betyr ikke det at de også enkelt får innpass i andre deler av et selskap. Et selskap (særlig store) har ofte enheter innad som oppfører seg som selvstendige selskap og som i noen/flere tilfeller tar beslutninger som ikke gagner helheten (suboptimalisering). Sier ikke at Xiaomi gjør det.
En kontrakt innen auto med Xiaomi for elabs er som å få ny kontrakt med enda en ny kunde nærmest.
De fleste som har fulgt elabs en stund vet dette, og har ikke tenkt at auto er rett rundt hjørnet.
Concoda - $80 for en sensor til bil (som er markede quickup og jeg diskuterte ) ved et lavt volum a 1 000 helt tilbake i 17 er ikke spesielt dyrt, For meg vitner det om lav interesse, som ikke har økt noe særlig
Ening at store selskap ofte operere med mange silo,
Men det som er synd er at dersom elabs hadde fått plass i HyperOS ( f.eks via tap funksjon mot apple i YU7) ville det blitt MYE letter å blir en del av av xiaomi sine telefoner, tablet, pc etc
Da alle har samme operativ system,
Nå blir det i mine øyne desverre motsatt, siden det er brutk tid og ressurser på å skru egene løsninger vil det vært naturlig å bruke disse videre ie. ikke elabs sine
Ro ned med de urealistiske forventningene, eller kanskje mer riktig, prøve å fremstille dette som et nederlag for elabs når de ikke engang har klart selge HPD til Acer engang…vel enda.
vil vel påstå at det er et innspill som forsøker å justere ned forventingen til elabs ( da jeg mener de pt er for høye) Siden jeg bruker det faktum at de ikke ble valgt ifb apple integrering når det kommer til bil, som premiss for at de heller ikker komemr til å bli valgt av xiaomi i andre segment fremover - men tolk det som du vil 
Lol, du prøver å justere ned forventninger ingen har hatt. Jeg har mine tanker om hvorfor, og sikkert andre her og.
jepp - corporate raider, kjøpe hele selskapet
Ha en fin helg 
Ser ut det fikk noen tyskere til å kjøpe iaf. Tysk konto økt antall med ~200k siden denne posten
EDIT: Ser han selv også tok en posisjon

Så får vi se om det renner inn nyheter rundt hjørnet! Merker selv jeg er ekstra spent om dagen, siden det tidligere år har vært god kontraktsaktivitet i starten av juli.
Samme her, følger med 07:00 hver dag denne uken 
Venter vel også på en BM med en hau av telefoner lansert i Juni.
Ikke bra at man må sjekke telefonen i 07-draget i første ferieuke 
Er det en aldri så liten Bear Trap på gang? 
Gjetter det ja. Smeller straks nå 
Deilig å både vente på kontraktsignering + viten om at dette må kjøpes tilbake