Men tenker vi at personen/selskapet som har shortet ikke kjenner til at det pleier å være kontraktsinngåelser i Juli? Det er en kjemperisiko dersom man ikke har inside. Kan ikke forstå at noen «tør» uten mere info.
Enig i det, men en short er jo også en gamble.
Hva om det ikke er noe kontraktsinngåelse på gang?
Det kan godt være. Så da snakker vi inside? Neida, aner ikke jeg.
Trenger jo ikke være noen kontraktsforhandlinger på gang nå selv om det har vært det i Juli før 
Noen som har lagt merke til dette? «Now on a billion devices» det har vel verdt 500 million nesten i alle år, så vidt jeg husker 
Må få oppdatert hjemmesiden.
Noen forhørt seg om listen med enheter for juni? Skulle ikke den kommet ut nå da?
Den listen er jo allerede kjent. De sender news via egen web på samtlige mobil-lanseringer. Så da er det bare å legge sammen selv.
Sant sjef, bare rart de sier de skal kommunisere noe på en måte, men dropper det i stillhet
Husk at det hele tiden strømmer til nye investorer, så fint om du legger ut link der det lanseres. Men det gjelder også på generell basis for alle her inne,fint om dere legger ved link til det som refereres til ( mange gjør det,så veldig bra ), da får nye investorer raskere og lettere læring om det som skjer.
Her er du nok inne på det ja. Kommer sikkert på mandag da.
Kan se ut som tallet er 12 for juni – med forbehold om at jeg har regnet riktig:
2 stk - Elliptic Labs Ships with Transsion’s Tecno POVA 7 Series Smartphones | Elliptic Labs
1 stk - Elliptic Labs Announces Launch on vivo Y400 Pro Smartphone | Elliptic Labs
1 stk - Elliptic Labs Launches vivo T4 Ultra Smartphone | Elliptic Labs
1 stk - Elliptic Labs Launches with Transsion on Tecno POVA Curve 5G Smartphone | Elliptic Labs
3 stk - Elliptic Labs Shipping on vivo IQOO Neo10 Pro+ and vivo S30 Series Smartphones | Elliptic Labs
Hittil i år er de da oppe i 36 stk.
Linken er selskapets hjemmeside. Gå dit og abonner på News og man får alt som meldes internt og via børs rett i postkassen.
Jeg ser at tidligere år er q2 rapporten publisert i første halvdel juli. I år publiseres den helt i slutten av august. Er det noen årsak til dette? De andre kvartalsrapportene ser ut til å ha omtrent like datoer som tidligere år.
med utgangspunkt i andre selskap, vil jeg tippe at gjøre det har å gjøre med timing av ferie. De har ikke veldig mye admin og det er ganske dødt på oslo børs i juli
Tidligere har Q2 kommet knappe to uker etter kvartalsslutt, mens de øvrige kvartalene har blitt presentert gode 1,5 mnd etter kvartalsavrundingen . Ved å legge Q2 i slutten av august får man en jevnere frekvens mellom kvartalspresentasjonene - i motsetning til det tidligere lange gapet mellom Q2 og Q3 som har vært tidligere (4,5 måneder).
Ligge det noge småhint her?
Big news from Elliptic Labs!
Elliptic Labs has shipped its AI Virtual Smart Sensor Platform™ on 12 Smartphone Models with vivo, Transsion, and HONOR for June 2025.
HONOR launched four smartphones: the HONOR 400 Series. vivo announced five smartphones: the vivo IQOO Neo10 Pro+ and S30 Series, the T4 Ultra, and the vivo Y400 Pro. Transsion announced three smartphones with Elliptic Labs: the Tecno POVA Curve and the Tecno POVA 7 Series.
More innovation is on the way - stay tuned. !