Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 2

«Big news» er kansje å dra den litt langt. For de som har fulgt med var det ingen nyheter.

Skulle gjerne sett at det lå noe skjult i meldingen.

Og vi trenger ikke “more innovation”, men at de får solgt produktene de allerede har til noen kunder.

image

Så fikk shortistene presset kursen ned til dagens laveste i sluttmatchen. Et godt tegn at de virker såpass desperat at de må manipulere kursen hver dag.

1 Like
2 Likes

bare for å prike litt, de hadde feil på quick intel og i starten: 500mill, det er 1000mill nå. :cowboy_hat_face:

Du får ta det opp med kilden :nerd_face:

Ja, det blir vel ikke rettet opp i før neste Q. :eyes: :thinking:

image

Fælt som de herjer for å ødelegge sluttkursen

image

Steikje, gikk en kjøpsordre på 140000 aksjer på 12,84 :stuck_out_tongue: Noen som har trua og noen som mista trua :stuck_out_tongue:

1 Like

Elliptic Labs Signs Agreement with Current Laptop Customer to Power Internal Multi-Device Connectivity Solution

6 Likes

Træls at ha solgt i går når en udvidelse med Lenovo er meldt på børs for 5 min siden

Nydelig melding og endelig inne i Smart Connect :dart:

The change in licensing structure may defer the timing of certain near-term revenues from existing agreements,

Innebærer dette dårligere likviditet?

1 Like

Dette er stort, bet meg merke i spesielt dette :

The connectivity solution will be deployed across
our customers’ device portfolio.

Dvs Elbs får nå tilgang til ALLE produktene i portefølgen deres.

4 Likes

Ser for meg at de får endret til mer up front slik som for resterende del av porteføljen. I en kort overgangsperiode vil vel det isolert sett gi negativt utslag likviditetsmessig før det kommer en bounce back.

På meg høres det også ut som et oppsalg, og da kan det vel ende med et bedre utfall likviditetsmessig kortsiktig også. Svært positivt at vi styrker kundeforholdet med Lenovo. Får be kona om å sjekke kursen på motorveien på kjøredagen i dag😀

4 Likes

image

Fortsatt kun på linkdin de er i “1 billion devices” :sweat_smile:

PAS mener aksjen skal opp på dette, så vi går for det☺

3 Likes

Analytiker som sitter på brygga og ikke har våknet helt? Denne avtalen, slik det er ordlagt i meldingen, betyr at Lenovo banker inn seamless-sensorer i alt av enheter, uten at det er modellspesifikt, slik det er i dag. Dette betyr igjen at lisensieringsavtalen må oppdateres, siden Lenovo med denne avtalen kan rulle ut sensorer til allerede eksisterende modeller, ikke bare utvalgte, kommende modeller. Da kan man i avtalen ikke forholde seg til upfronts på minimumsantall, siden lisensavtalen nå sannsynlig vil kunne dekke alt av modeller gjennom en firmware-oppdatering.

4 Likes

Betyder det også at ELABS seamless sensor er default i fremtidige lenovo laptops?