Att de inte äger Embra är väl ändå lite konstigt. Någon som har koll på hur de sållar ut bolag? De har en stor stek i EVO
Uppdaterad ägarlista i EG7. Kul med stort amerikanskt ägande och särskilt Merryl Lynch
Må ikke amerikanere, hvis de skal kjøpe utenlandske aksjer kjøpe gjennom slike tredjeparter? Så man aner ikke hvem den egentlige eieren er?
MCAP her er over 9 milliarder SEK…!?
Trenger bare et lite oppkjøp så er de over 10 …
Svensk prising. Er det noe rart at andre ikke-nordiske spill-selskap prøver å komme seg inn her? Enten via oppkjøp betalt i aksjer eller fusjoner
P/S 3.9 och EV/EBITDA på 13 för ett sällskap som är i stor tillväxt tycker jag är riktigt attraktivt.
Bra ös i Daybreaks spel DCUO atm som 2020 omsatte 26 musd.
“Oh, yeah. And the game is going terrific. I think so far this has been the biggest January, February, March, April, ever, even better than last year.”
Har du sett noe på inntektene fra PS2 ( som har en god del flere spillere enn dcuo på steam ) ? Har en kompis som er superfan av PS2 og har spilt det siden launch.
EDIT: Ser det hadde rundt 8musd q1-q3 2020 så både lotr og everquest ( i tillegg til dcuo ) er større.
Redeye analyse:
Det der så ut som wolfenstein 3D.
Wolfenstein er en klassiker, fikk lyst til å spille…
Jeg tenkte først det samme men så kikket jeg på en video av wolfenstein Ser vel uansett ut som om det ikke har skjedd noe særlig med grafikken siden det første spillet som kom ut i 2015 ?
Kjekk diskusjon rundt det med omsetning/inntekter
EDIT: Kjøpte faktisk litt EG7 i dag. Kommer sikkert til å angre men …
Noen som kjenner til bakgrunnen for fallet?
Se link over. Ville du eid aksjer i et selskap han ledet?
LOL hva faen!? Noe av det sykeste…
Ganske overrasket over hvordan han fremstår i det intervjuet. Normalt er det vel snakkingen han er god på