Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Jeg tipper kursutviklingen til Episurf før og etter emisjonen kommer til å ligne på pcib tbh.

1 Like

Hold my bag please :wink:

Kan bli gode penger det å skvise sånne bagger :slight_smile: Plutselig blir det en 100 bagger.

Glemte denne btw:

2 Likes

Gni det inn :smiley:

Kjøpte en del på 1,5 ish (husker ikke kursen) og solgte på 1,86. Har fortsatt de jeg startet med + flere.
Edit: var 1,55

Det kan jo bli billige TR på slutten hvis nordnet begynner å lempe ut for alle som har glemt å tegne seg :smiley:

2 Likes

Mulig jeg må rane en bank eller en pensjonist og få noen kroner inn på Nordnet kontoen min. Kanskje true en bankfunksjonær, hvis slike fortsatt finnes? Mange år siden jeg fysisk var i en bank…

Hør nå:

  1. Logg deg inn i nordnet
  2. Sjekk hvilket kontonummer og kid du skal overføre penger til og med
  3. Før over penger
1 Like

Holder med 100bagger på ho ass!

2 Likes

Har ingen erfaring med kjøp av tegningsretter eller hvordan dette fungerer.

Kan noe forklare kort hva som smart i gjøre her, om man skal investere i Episurf Medical?

Kjøpe eksempelvis 1000 aksjer til 10,2, eller 500 aksjer pluss 500 tegningsretter til 1,76

Sånn som prisen ligger ville jeg satset på tegningsretter, f.eks får du kjøpt TR for 1.5 betaler du 1.5+7.5 = 9 sek. Du kan også prøve deg på overtegning. Bare husk å tegne deg før Nordnet tvangsselger dine TR (hvis du er kunde der).

1 Like

Ok, skjønner. Takk for godt svar Holmes !

1 Like

Går det an å kun kjøpe tegningsretter for deretter å kjøpe til emikurs senere?

Men jeg er så dårlig på kontanter, de forsvinner bare som dugg for solen.
Og porteføljen er atter en gang i ath så jeg lider ikke.
Men kan jeg få solgt en slant Funcom til 5,5-6 kr så gjør jeg muligens det😀

Det skal være fullt mulig ja

Hmm. Lurer på om det blir mulig med nesten gratis t-retter her etter hvert? Det er det jeg satser på nå.

1 Like

Kan se sånn ut…

Jeg vil se an om jeg skal kjøpe litt mer når Nordnet “tvangssalg” begynner neste uke :slight_smile:

Angrer litt på at jeg var så ivrig og kjøpte retter på 1.7, lurer på hvor langt ned de skal?

Begynner å bli billig med aksjer i episurf da, har dere tro på at aksjen snarlig skal opp igjen til en kurs på 13 som den var før emisjonen?

Hva mener du med snart? Evt gevinst vil komme etter at støvet har lagt seg etter emisjonen.