Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Har ikke satt noe spesielt tidsperspektiv, var bare interessert i å høre fra dere som har sittet en stund på hvordan dere ser for dere en eventuell stigning i aksjen blir.

Det vil være en død periode rundt og etter emisjonen og så tror jeg aksjekursen vil stige etterhvert på nyheter om fremdrift når det gjelder å få godkjenning i USA og forhåpentligvis god kvartalsvis vekst i antall operasjoner i Europa, samt at de finner en CEO som er egnet til å lede selskapet frem til en kommersiell suksess

Spennende å se hvordan det går, ser vertfall ut som man lett får snittet godt ned under denne emisjonen.

1 Like

Det kan godt være man får plukket aksjer til 7.5, men har en grunnposisjon som jeg ikke ville risikere, så får jeg heller øke litt hvis mulighetene byr seg.

Hva sier dere om denne kommentaren på avanza?

Farcolio
Episurf Medical AB / Hål i huvudet / Epi,
2017-02-24 19:11 IP: x/cLIxUcv

Episurf värderas vid varje Ne till 240 mille.

Verdsettes 93 msek pre money på 7.5. (Edit)

Hvor mye penger skal hentes i emisjonen?

Samme sum, skal doble antallet aksjer

1 Like

@holmes dette blir rett sant?

1 Like

Ja, da selger du for 9.35 og kjøper for 8.50, du får ut 85 øre per aksje + evt overtegning - kurtasje.

2 Likes

Haha, det skulle bare mangle at jeg begynte å rote og gjøre arbitrasje feil vei.

Hadde ikke egentlig tenkt å bry meg men i dag måtte jeg gjøre noe for å pynte på elendigheten. 85 øre her og 85 øre der.

1 Like

TR går rette veien fremdeles. Come to daddy

2 Likes

Hmm, her går det virkelig fort unna.

Satan så dumme folk er :frowning:

Skal vi begynne å frykte at emisjonen ikke blir fulltegnet?

Kan jeg ikke tenke meg? Med siste måneders kurser så burde jo alle være interessert i å tegne så mye de bare kan

Er det ikke pussig hvor mye tegningsretter tilgjengelig og ikke har å si for aksjekursen?

Steg jevnt og trutt ETTER at emisjonen var varslet, helt til tegningsrettene kom ut, da raste alt.

Sikkert mange som solgte for å kjøpe billige t-retter og deretter sitte med lavere snitt enn før

Ser der det har blitt stilt en del spørsmål rundt dette med t-retter. Jeg er fersk med zerokontoen til Nordnet, og er litt usikker på hvordan det blir med oppgjøret av t-rettene.

Holder det at man har de påkrevde pengene innpå kontoen ved oppgjørsdato eller må det gjøres noe mer?

Du må svare ja under corporate actions, og veldig viktig å svare innen utgangen av mandag ellers vil nordnet tvangsselge tegningsrettene dine for ører.

3 Likes