Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Når jeg ser hvordan t-rettene utvikler seg, så tror jeg at jeg tar sjangsen på å “kun” overtegne. Dropper å kjøpe flere retter

1 Like

Ja, man kan jo kjøpe litt etter emisjonen også

Ja… i verste fall.
Men tror jeg får det jeg vil ha ved overtegning

Stadig synkende, tegningsretter nærmer seg gratis jo. Hva tenker folk om kursutvikling etter endt konvertering av TR til aksjer? Avhenger vel av det er fulltegnet selvfølgelig, men det har jeg tro på at det blir. Selv plukker jeg billige TR og har troen.

Jeg tror det kan komme en liten død periode på et par uker før det begynner å stige.

1 Like

Har ikke kommet meg gjennom hele tråden, hva er fristen for å tegne seg? Kjøper i tilfelle via Nordnet. Ser spennende ut.
Er det noen omsetning av tr? Jeg tenker på 5-20k som minimum og maksimum.

Det er ikke noe problem å kjøpe det, ligger en del TR til salgs, og er ventet at det skal komme noe mer på tirsdag neste uke.

1 Like

Nedsiden må vel være noe begrenset på litt sikt, 1-3 mnd?
Har som sagt ikke fått lest meg opp, men hvis emisjonen blir fulltegnet så bør det hjelpe en stund?

Jeg tror det er god sjanse for stigning på noen måneders sikt du kan få et veldig fint snitt her med TR rundt 0.5 blir snitt 8 kroner. Men man må være litt tålmodig, og i hvert fall gi det noen måneder da det er vanskelig å spå hvor lenge de nye aksjene tynger kursen, selv om jeg personlig ikke tror det vil være så lenge, kan det alltid ta litt lenger tid enn man tror.

1 Like

Fulltegning er en god start. Ser ikke for meg at den skal veldig mye lenger ned, så får vi vente og se hva oppsiden blir. Potensiale er stort IMO og litt annen tankegang på denne i forhold til biotek ifase 1/2, siden de har produktet på plass.

2 Likes

Takk @holmes👍

1 Like

Ser at det er noen andre som fomler med samme tanker som meg:

Stor konferanse senere denne måneden:
http://www.aaos.org/annual/

Det er sånn hegnar online kommentar (det du har limt inn fra Placera), se på eiere

Jo men jeg er er jo ikke HO og jeg også lurer jo på hvor lenge eierne er villige til å finansiere driften om det ikke blir noe uptake i salget. :slight_smile:

Hvis det ikke skjer noe med salget så skal det så klart legges ned. Men det er ganske tidlig i kommersialiseringen nå, det har pågått forsiktig nå et år og øker ganske bra hvert kvartal.

Husk at forskningen og kommersialiseringen her går hånd i hånd. Det er ikke sånn at man forsker i 5 år og så går rett opp i marsjhøyde. Det bygges opp klinisk data nå sammen med økt salg som igjen får en snøballeffekt (mer data gir mer salg gir mer data etc).

2 Likes

Det er bra at de gutser og kjører på med en stor emisjon nå så de får arbeidsro en stund.

Og du har jo helt rett i at det tar lang tid, det er jo det store faremomentet her. BIOTEC og PHO er spøkelsene som svever i gangene.

5 Likes

Episurf Medical AB presenterar vid Aktiedagen den 6 mars i Stockholm (Nasdaq OMX)
2017-03-02 11:30

Episurf Medical AB deltar vid Aktiedagen som hålls den 6 mars i Stockholm
(Operaterassen, Karl XII:s torg). Arrangör är Aktiespararna och bolaget
representeras av bolagets tillförordnade vd Pål Ryfors.

Denna information lämnades för offentliggörande, 2017-03-02 11:30 CET (GLOBE
NEWSWIRE) –

För fullständigt program och anmälan se länk.
(http://www.aktiespararna.se/aktiedagen_stockholm)

Presentationen kommer att finnas tillgänglig på bolagets hemsida.

4 Likes

Inne med 10k TR til 0,59, kan ikke bomme veldig på den…om kursen er 7,5 eller 8,09 SEK så klarer jeg sjelden å time bunn slik. Så vil tiden vise hva bunn bler når aksjene kommer ut da.
Spennende selskap uansett.

1 Like

Da nærmer det seg oppgjørsdag i nordnet omsider.

Hvorfor kjøper folk aksjer 20% dyrere enn retter? Latskap, eller er det jeg som har misset no avgjørende her…?

1 Like