Storbankene kjøper, AVA største selger i dag
Ganske sprøtt hvor klokkereint denne rounding bottom-formasjonen har truffet egentlig Mitt target på 4,5 basert på den har ligget fast siste 8 måneder og ble nådd i dag.
Neste hovedmål er på knappe 5,50. Jeg ville sett for meg nyåret for dette, men ting kan skje fort. Åpenbart at emisjonen skaper interesse. En litt annen verden enn mange av de norske bioteknologi-emisjonene jeg har i bakspeilet
Episurf fremstår rett og slett veldig solid og med super kommunikasjon utad.
EPISURF MEDICAL
Episurf: Medical Financial position secured - DNB (DNB Markets)
2021-10-15 15:55
Episurf Medical last night reported preliminary Q3 results as well as a capital raise of cSEK159m, which should secure its financial position into 2025, well past all important value inflection points regarding the EPIC Knee trial and potential 510(k) approval for the patellofemoral and MTP1-joint (big toe) implants in the US. We have updated our forecasts, and in turn lifted our fair value to SEK3.5–9.5 (previously SEK2.7–8.2).
Research feed
© Copyright
Ikke at det er så enkelt, men: 3,5+9,5/2 = 6,5kr
De så hva konkurrenten med dårligere produkt gikk for: Ca 3-4x dagens kurs
Forrige snitt (midt i guidingen) var på 5,45, nye 6,5. Ser ut som kursen går bra på det
Mulig det er interessant for fond å gå inn her 1,2 milliarder da kan small cap fond tenke seg å kjøpe spesielt når eiersiden ellers ser såpass proff ut.
Moro når man begynner å få betalt etter å ha vært med i mange år
Gjorde første kjøpet mitt for et år siden. Er moro det og.
… men jeg er jo der at jeg forventer voldsomme svingninger og jeg har egentlig bare tenkt å sitte til jeg mener aksjen er riktig vurdert. 2-300% igjen?
Sykt artig nå! Spørs om det blir mulig å plukke tilbake under 4 hehe…
Tror det er stor mulighet at det blir kjøpt opp til slutt, forhåpentligvis til en ok pris. Venter nok på det.
Ja, mulig det, konkurrenten ble kjøpt opp til tilsvarende 3x Episurf sin MCAP. Det morsomme er jo at i studiene som så ganske sammenlignbare ut, så kom Episurf vesentlig bedre ut.
5kr der ja
Noen som vet (eller har teori) om hvem som bruker Swedbank AB? For de er vel egenhendig de som soper opp “alt” som blir hevet ut på markedet her.
Swedbank robur
Ref mitt innlegg over
Det gir mening! Ser at ca 1/3 av omsetningen er derfra. Hvis det stemmer, så er dette aksjer som traderne ikke lenger kan leke seg med. Vurderte egentlig å selge i dag fordi aksjen er såpass volatil for å se om jeg klarte å trade litt. Tror jeg bare dropper det
Episurf Medical enters into distribution agreement for Ireland
Episurf Medical (Nasdaq: EPIS B) today announces that the company has appointed Hogan Healthcare as distributor in Ireland for Episurf Medical’s implant technology. Hogan Healthcare has been providing products and services to the medical device sector for over 20 years throughout Ireland. The company is headquartered in Dublin, Ireland.
For more information, please contact:
Pål Ryfors, CEO, Episurf Medical
Tel:+46 (0) 709 62 36 69
Email: pal.ryfors@episurf.com