Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Da var det oppe i 1 mill nettokjøp via Swedbank megleren. Kursen siger jo litt her, men lurer på hvem det er. Hadde vært moro hvis det var Swedbank Robur :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er ikke første dagen de kjøper

1 Like

Småsparere selger seg ned, helt greit, de skal inn igjen på 7-8-9 kroner

Jeg er superhappy med at den allerede har vært over 5, men hva er kursmålet ditt egentlig?? :money_mouth_face:

20 kr synes jeg i hvert fall!

2 Likes

20kr er jeg med på, blir akkurat 10 gangen det👍🏻

1 Like

En vanlig nybegynner feil (jeg har aldri gjort dette så klart) er å selge seg ut under en reprising. Åh nå steg kursen veldig, nå selger jeg og prøver å kjøpe tilbake billigere, men avkastning i slike aksjer er ikke jevn, men går ofte i rykk og napp.

Litt spekulativ foreløpig, men hvorfor ikke :wink:

1 Like

Swedbank på kjøperen igjen

2 Likes

Nice! De holdt seg borte i går såvidt jeg fikk med meg, +1m aksjer til i dag burde være bra. Hvor mange skal de ha er jo et godt spørsmål.

2 Likes

For å si det sånn @Aksjesnila, jeg trenger ikke tegne opp vimpelen her :stuck_out_tongue:

Samtidig, her må en større aktør bestemme seg for at fuckit, de kan like gjerne presse kursen, evt så må de komme med noe mer positive data for at det blir brudd opp her. Så jeg er faktisk pessimist. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg tegnet den jo for fem dager siden over her hehe :wink:

1 Like

Jeg vet, de er prikk like :stuck_out_tongue:

Men som du skrev, kan også bli ned igjen og foreløpig er det jo ikke volum…

Trenger volum for at jeg skal tro på dette bruddet for å si det sånn. Tipper det bare ender opp med å bli en lengre vimpel.

1 Like

Flott utvikling - Episurf er nå min største posisjon i aksjeporteføljen :star:

4 Likes

Synes du er god på å holde og øke i vinnere :+1: Jeg tok akkurat litt mer gevinst selv om jeg egentlig tror mest på videre oppgang nå… :roll_eyes:

2 Likes

Bra driv oppover

2 Likes

Jeg lurer på når det snur for privatinvestorene :stuck_out_tongue:
image

3 Likes

De skal inn på 7-9 kr

2 Likes