…men ikke like vanlig som den nybegynnerfeilen det er å ikke ta gevinst
Penger tjent er ikke penger tapt. Penger man har gått glipp av er heller ikke penger tapt.
Vet ikke hvilken som er mest vanlig, men helt klart også utbredt. Det som gjelder der er at man har en strategi for å sikre litt og litt etterhvert som aksjen blir overpriset, men samtidig ikke bli for grådig og sikre for mye.
Tok litt mer på dippen her
Utrolig kult for en hardtarbeidende og hyggelig vd som har stått i det i mange år nå
Ja, Pål gjør en utrolig jobb
Har faktisk gjort en halv Nekkar her på ca samme tid. Det er jo gøy.
Spent på om vi får se reprisingen helt opp til 15 - 20 kr. Hvis noen lurer, bla opp her og ser hva konkurrenten ble kjøpt opp for og hvilke resulterer de har visst til. Hint: ca 3x dagens kurs dårligere enn det episurf
Der kom dippen igjen…
Tror det er litt gevinstsikring før rapporten, vi som følger med VET jo at tallene i rapporten er svake (kom jo en PW over samtidig som emi), men så kanskje det er noen nye eller andre som ser tallene og selger. Jeg tok ned posisjonen litt (rører så klart ikke hovedposten) som jeg gjerne kjøper tilbake etter rapporten - men nå begynner jeg å lure på om det er flere av oss som tenker likt og at det ikke blir noen rapportdipp likevel .
Tenkte jeg skulle gjør det samme, men så var det den som skjedde i går da, med å rett ned på linja (5,10) og testet, og da var swedbank på pletten igjen.
så tenkte å holde over Q
Volatilt, men dippene kjøpes ser det ut som. Swedbank lettet seg litt i dag.
Dette er tredje dag på rad med nettoøkning fra Avanza-kunder.
Jeg har tenkt det samme, men nok tatt ned tradingpotten litt vel tidlig som nevnt… Enig i at dårlige tall ikke burde komme som noen overraskelse, men samtidig så er det som regel noe med å få konklusjonen svart på hvitt, så jeg heller nok mot at det likevel vil gi et negativt utslag. Det har jo også vært stor oppgang på kort tid.
Nå har jo ikke jeg noen illusjon om å treffe disse bølgedalene helt presist, så jeg henter gradvis tilbake uansett.
Pling!..og der traff vi visst nivået der jeg begynte tilbakehenting
Edit:
Den falt enda litt mer enn jeg trodde, men 4,50 burde kanskje egentlig ikke komme som noen overraskelse…
Litt stygge de to røde siste par dagene, men godt med plass til å finne støtte uten å ødelegge trenden.
Kjøpte tilbake halvparten av det jeg lettet meg med
75%