oh god.
Jeg hadde tjent ekstremt bra med penger hvis jeg klarte å trade Episurf
Får trøste meg med at det over tid ser ut til å bare sitte stille i båten også.
Ser episurf har tenkt å close gappet?
MA50 (3,93) og MA200 (3,51) virker nærliggende, men jeg klarte ikke holde meg på 4,15
Er også tilbake på maks her
Fylt i dag selv
50 dagers testet og holdt stand i dag
For min del trenger vi ikke gå ned til 200 dager
Ja, den traff jo ganske klokkereint Ikke noe stort behov for turen ned til 200 jeg heller, men om den kommer så er jeg klar med siste 30% av det jeg solgte oppover…
Med tanke på volumet synes jeg de tre siste dagers røde candles ser litt stygge ut. @Christian nevnte jo også tetting av gapet som en mulighet jeg i farten ikke tenkte på, så må si jeg blir lite overrasket om det blir en tur ned til området emisjonskursen ila nærmeste tiden. Svenske indexen ser vel også litt moden ut for et fall?
Uansett… med tanke på hvordan selskapet ser ut og hvilken fremdrift de har vist, så blir et slikt kursfall støy eller muligheter i det korte bildet
Om man bare hadde sett chartet hadde jeg kanskje tenkt at det kom noen elendige nyheter. Har det vært noen news fra konkurrenter elns?
Ser ut som en krypto Bart formation. Pumpndump
Jeg tror dette bare kommer av at aksjen håndteres som om den var krypto. Det er forsatt for langt fram i tid til at folk helt ser hva den er verdt. Den er rett og slett pre-money.
Denne pumpes og dumpes ved events. Denne gangen klarte pumpen å holde seg fra emisjon og til et par dager før qresultat. Imponerende utført arbeid. Skal den helt tilbake til 3.5? Morsomt for de som trader denne med hell, ikke fullt så gøy for eventuelle nye investorer som kom inn på 5.8.
Skremmer fort bort potensielle interesserte langsiktige investorer disse pump og dumpene.
Det kommer jo an på hvor langsiktig man er. Det er vel noen som får en dårlig inngang og rykter ut på stop loss.
Jeg restartet en posisjon nå men passet på å ikke kjøpe så mye at jeg ikke kan kjøpe en gang til litt lavere, den er veldig volatil den her. Men alt trender rette veien for selskapet
Ja. Finansiert i flere år fremover. Emisjoner settes høyere enn den forrige. Avtaler inngåes, patenter innvilges.dokumentasjon på at det virker blir stadig bedre. Jeg ser konturene av et pho lignende case og vurderer alvorlig en langsiktig posisjon her.
Sittet på sykkelrulla i 2t i kveld mens jeg leste kvartalsrapporter og så på webinar:
Fikk tida til å gå det gitt
Det er ganske kult at vi kan vente melding om 510(k)-filing nå i Q4 2021
Selv om saksbehandlingstid opplyses til 90 dager, er normalen (snitt) 5 mnd:
…men positivt (for investorer) er jo at godkjenning virker å være litt vel plankekjøring faktisk :
Redeye is encouraged by the many activities carried out in the third quarter and the activities we see ahead, which are now fully financed from the recent equity issue. Furthermore, we make some minor changes to our FY21 cost estimates and believe sales in Q4 could make up for the miss in our sales estimates for Q3. Still, we argue that the case does not hinge on its sales figures at this point and that investors should look more at the longer-term prospects of the business.
We still like the progress being made, with a broadening of the product pipeline, more clinical documentation being published, and now also a more solid financial position. We reiterate our fair value of SEK3.5–9.5.
ledelsen i det selskapet her kjøper aksjer som de er ferd med å gå ut på dato
Det er helt konge! Og så er det liksom ikke bare småplukk og symbolske støttekjøp heller… 1,1millioner kr kjøpt på 4,23 burde jo bety at man har trua. Jeg økte på MA50 idag og hadde tenkt å la det bli med det om den reagerte opp, men nå er det fristende med enda mer
Vært Insider handel i dag?