Dumt jeg har bare 120 000 aksjer, virker plutselig litt lite
Kjøpt de 20k ekstra med penger fra trading?
Nei, ikke direkte, men fikk jo noen kroner ut når jeg solgte før rapporten og kjøpte tilbake billigere
Ulf Grunander har en ekonomiexamen från Stockholms universitet och har tidigare varit CFO för Getinge Group under 23 år. Ulf Grunander sitter för närvarande i styrelsen för Arjo AB, AMF Pensionsförsäkring AB, Lifco AB (publ) och Djurgården Hockey AB. Dessutom är han ordförande i Djurgården Merchandise Handelsbolag. Ulf Grunander har haft styrelseuppdrag i flera bolag inom Getingekoncernen och har även varit auktoriserad revisor.
Da har han kontroll på tallene
Joda, men er jo framtidig inntekt som betyr noe. Ikke hva de leverer nå.
Kjører på
Jeg tenkte jeg skulle ha halvparten så mye som deg siden jeg er litt mindre fan av episurf enn deg.Er veldig lei trading for tida og ser etter langsiktige case som jeg ikke trenger å følge med hele tida.
Denne kan man legge lengst inn i skuffen
Nesten lengst inn i skuffen sier vi, rett foran de edle metallene, men bak resten av røkla
Ser vi tosifret kurs før året er omme?
- Ja
- Nei
0 stemmegivere
Er du ikke 44 dager for tidlig ute med den pollen?
EPISURF MEDICAL
Episurfs vd Pål Ryfors köper aktier för 0,2 miljoner kronor (Finwire)
2021-11-23 13:16
Medicinteknikbolaget Episurf Medicals vd Pål Ryfors har den 23 november köpt 44 750 aktier i bolaget. Aktierna köptes till kursen 4,14 kronor per aktie, en affär på 185 500 kronor. Affären gjordes på Nasdaq Stockholm. Det framgår av Finansinspektionens insynsregister.
Henrik Öhlin
henrik.ohlin@finwire.se, 0703-21 06 99
Nyhetsbyrån Finwire
© Copyright
Når høvdingen selv kjøper på dippene da føler jeg meg trygg her med min beskjedne post.
Det har vært en ganske jevn strøm av innsidekjøp i Episurf
På vei opp av gjørma?
Dette kom også i dag
EPISURF MEDICAL
Episurf beviljas nytt patent i USA (Finwire)
2021-11-24 15:53
Det amerikanska patentverket USPTO har meddelat sin avsikt att bevilja ytterligare en av medicinteknikbolaget Episurf Medicals patentansökningar. Det framgår av ett pressmeddelande.
Patentet med titeln: “System and method for creating a decision support material indicating damage to an anatomical joint”, avser 3D-baserad bedömning av skador i leder och uppges komplettera företagets tidigare USA-patent inom detta område.
“Detta patent ger oss ytterligare skydd i USA inom medicinsk bildbehandling och kirurgisk förplanering, denna gång med fokus på fotleden”, kommenterar Katarina Flodström, operativ chef i Episurf Medical.
Filip Lindkvist
Nyhetsbyrån Finwire
© Copyright
Så 20 års beskyttelse fra “filing day”.