Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Evt må jeg fylle på mer cash på konto

1 Like

Blei veldig usikker her… er det handelsstopp i aksjen nå?
edit: tydeligvis ikke. Men jeg forstår ikke denne “volatility halt” meldingen, noen som kan oppklare?

Overreaksjon. Henter seg inn igjen. I følge tradern min ligger den mellom 11 og 12 enda

1 Like

Takk.
Gjør et forsøk på 12,00

1 Like

Har dere vært med på emisjoner i utenlandske selskaper før? Kan jeg administrere det fra min norske VPS konto, eller må jeg gjøre noe ekstra ?

Er det zero eller vanlig aksjekonto?

Vanlig aksjekonto

Siden VPS bare gjelder norske aksjer tror jeg det vil komme under “Corporate Actions”

Presenterer her på mandag

http://www.aktiespararna.se/aktiviteter/Evenemang-2017/Aktiekvallen-Stockholm-23-januari/

1 Like

Ser ut til at vi blir vakende rundt 13 fremover. Kommer vi ned på 11-12 så ville jeg lastet opp 50% av ønskelig om noen skal inn. Ser ikke for meg at vi ser 10-tallet. Episurf er overmoden

1 Like

Litt irriterende at jeg ikke fikk plukket i går på dippen, men det var en ganske busy dag. Har også et problem med hvor jeg skal ta det fra, skal jo også inn med 7,50 kroner til per aksje i februar. Friske penger inn kanskje, får se, er ganske tungt inne i aksjer allerede.

Samme problemet her. Skulle gjerne hatt både STB og AMSC inn i porteføljen men jeg gidder ikke å vike fra 100% cash og 100% investering.

1 Like

Har økt til 5k aksjer her, så tar jeg 5k i emisjonen og får et passe antall etter at finansiering er avklart og fokus blir på potensialet til selskapet og ikke finansieringsproblemer.

1 Like

Er nesten like hypet på denne som @Alex på PCIB så får vi se om jeg får like rett. Så klart vil kursen først eventuelt gå etter emisjon, men det er nå man kan sikre seg aksjer. (13+7.5)/2 = 10.25 og da med emisjonen avklart burde det være en grei inngang.

3 Likes

Det er en awesome inngang. De kan få et gjennombrudd i form av en avtale any time. Da går kursen bananas

1 Like

Hvordan er det med emisjon på svenske aksjer. Får man dem opp i vps.no dem også og kan tegne der?

Tror det kommer opp under corporate actions da det bare er norske aksjer som er registrert i VPS, men sikkert enklest å høre med din bank/nettmegler.

Spennende setup:

1 Like

Slenger meg med her. Kjøper i emisjonen og.

4 Likes

Hmm, ordene “hype”, “Alex”, “PCIB” i same setning gjorde meg litt mere interessert i caset. Kjøpte litt mer her og skal delta i emisjonen.

4 Likes