90 dager flg Redeye, men sier også at forsinkelser er å frykte pga Corona. De antar “by end of H122”.
Høres bra ut. Er en fin trigger og potensialet blir en smule større hvis man tar med usa.
Ja, denne type “forutsigbare” triggere er jo relativt sett trygge å vekte seg opp litt på. Om det faller enda litt skal jeg opp på maks igjen
Noen som vet hvor den selges ned etter meldingen i dag om salgsgodkjennelse i Malaysia?
Er vel bare generelt kjipt marked om dagen. Jeg hadde en ordre stående så det ble påfyll for min del i dag
Fallet til MA200 tok litt lenger tid enn jeg opprinnelig trodde, men i dag kom det… Dessverre lurte oppgangen ved årsskiftet meg til å fullføre tilbakekjøpene litt tidligere enn jeg burde gjort. Det å få trua på et selskap er dessverre ikke ubetinget positivt når det kommer til trades
Episurf har veldig lenge vært en pump&dump aksje som er i en positiv trend. Eller, kan være det ikke er helt sant nå?
Ingen tvil om at den har en temmelig volatil historie, både i nedtrend og opptrend Jeg tenker at opptrenden fremdeles holder (sort linje) om den snur opp igjen herfra, men markedet er driit akkurat nå da… Med lange briller så ser vel forsåvidt potensialet i bunnformasjonen ganske gull ut så lenge den holder seg over 3,10?
Jeg er jo fortsatt der at jeg tror dette blir litt som nattopharma. Tok evigheter, men tror jeg endte opp med 30-40% årlig avkastning til slutt. Bare at jeg blir det mer 100% årlig avkastning.
Men ja, kan tenkes at tradere sender aksjen utfor stupet. Omx gjør det ikke hot om dagen. Ikke biotek generelt heller.
… Så, ser bort fra det tekniske og bare hodler som en idioti og venter på 15-20 kr i oppkjøpspris. Den er bare 10-15% av porteføljen.
Snur vi opp her fra sma200?
- Ja
- Nei
0 stemmegivere
Har 40% Episurf i aksjeporteføljen, men det handler om at jeg solgte kortsiktige posisjoner før jul og ikke har veldig mye kapital i aksjer nå. Episurf aksjene utgjør «bare» 5% av investerbare midler. De langsiktige aksjene har jeg frem til oppkjøp eller konkurs
Ilija Batljan kontrollerar en aktieportfölj värd sammanlagt 10,5 miljarder kronor, enligt Holdings.
Sedan Placera senast skrev om Ilijas depå i mars förra året har depån stigit i värde från 6,2 miljarder kronor. Då fanns endast tolv aktier i depån.
Första och största innehavet som inte är ett fastighetsbolag är implantat- och instrumentbolaget Episurf Medical. Här äger han 13 procent av aktierna som idag värderas till 130 miljoner kronor.
sleng på xbi og se om du har 2 vinnere?
Ikke biotek-lettelses-rally.
… Det går veldig bra med norsk biotek for tiden.
- Targovax kjørte emi fordi de ikke klarte å nå målene sine
- Nordic Nanovector kjørte emi fordi de ikke klarte å nå målene sine
- PCIB la ned hovedstudien sin fordi de ikke klarte å nå målene sine og fikk en konkurrent
- Photocure har ikke fått levert som de skulle siste året pga covid-19 (neppe eneste grunn)
Sitter med Episurf som også er truffet av covid-19, men der det regulatoriske er det viktigste, ikke antall pasienter. Og bittelitt Ultimovacs som stort sett leverer. Det er mye samme eiere i hele denne sektoren, da blir det gjerne mindre, ikke mer penger.
Nå er kursen snart så lav at Pål gir opp og sier: OK da dere får kjøpe for 12 kr
Jeg bettet først på bounce fra MA200, men kastet det ut igjen i null da den feilet. Nå tenker jeg dessverre det ser mest sannsynlig ut med en tur ned å teste 3,10. Hvis den snur opp igjen derfra danner det jo egentlig en slags symmetri med bunnene fra juli og november 2018. Så når det er unnagjort synes jeg den kan sette fart mot 5,50 igjen i første omgang