Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Equinor ASA (EQNR) 🛢

Vil tro at det hjelper, Saudi-Arabia skal jo liksom være USA sin allierte. USA har jo satt ut soldater der for å raskt kan slå ned på eventuelle operasjoner i Midtøsten fra enten Iran eller IS.

I tillegg selger USA tonnevis med våpen til SA. Jeg ville tro at et par samtaler fra DC til MBS kunne få dem til å endre produksjonen.

Equinor files Form 20-F and presents annual and sustainability reports for 2019

Equinor presenterer års- og bærekraftrapportene for 2019

Equinor ASA: Suspending buy-back under the share buy-back programme until further notice

høhø. nå når aksjen er billig skal dem ikkje handle.

1 Like

Er vel viktigere å holde pengene i bedriften nå enn å kjøpe tilbake aksjer, er du ikke enig i det da?

Det kalles mot syklisk tiltak og er svært fornuftig. Alt annet hadde vert uforsvarlig. Har kan man beytte kapitalen til å kjøpe andre selskaper/resursser til gode priser.

Så vinn vinn :slight_smile:

Veldig bra. Neste melding blir vel mulighet for utbytteaksjer med rabatt. De skulle med dette i samme slengen.

1 Like

hvis alle aksjene nevnt nedenfor hadde stått i 100,- …hvilken ville dere ha satset 1 million på?

ikke svar,men merk valget ditt slik:

• Aker (merkes med :innocent:)

• Aker BP (merkes med :star_struck:)

• Equinor ( merkes med :hugs:)

Aker selvfølgelig. 50% rabatt.

1 Like

fra hvilket nivå? det relative ?:smile:

:face_with_monocle: :shushing_face: :thinking:

Fra dagens nivå! Aker er jo på 190 nå. Vel, i et par timer til i hvertfall😉

jeg tok litt rundt 200. litt tidlig, men planen er uansett å bli med på turen ned og selvsagt handle brorparten på bunn :smile: ser jo at det ikke er vits helt enda

Liker Aker. Spesielt Cognite formelig sikler jeg etter å ha eierskap i.

2 Likes

Equinor presenterer tiltak på 3 milliarder USD for å øke finansiell robusthet i 2020

Auda. Har ventet på at Equinor skal under 100 kr. Under 80 før sommeren er min spådom.

1 Like

ok,da har jeg prøvd meg som “ekspert”,og spår Equinor ned til kursintervallet ca. på 50 kroner,om Saudi Arabia faktisk skulle skru opp produksjonen til 12,3 millioner fat i døgnet fra og med april.

Estimatet er gjeldende med oljepris på 12 dollar fatet(og om denne prisen skulle bli langvarig som 12 mndr etc.).

Stay Tuned :thinking: