Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

1 Like

Har registrert med på kraken, men det tar noe så jævli lang til å bli verified på Tier 2.

Hvor lang tid har dere ventet?

3.6uker aa vente

Er kraken virkelig så bra at folk venter så lenge på dette? finnes det alternativer som tar kortere tid?

Fra jeg registrerte meg tok det ett døgn å handle på Bitfinex. Via Localbitcoins og bitcoinsnorway (fundet på to måter). For å funde Bitfinex må du overføre bitcoins. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å vente på Kraken! Hadde jeg visst om Bitfinex før hadde jeg investert i Ethereum for halvannen måned siden :frowning:

1 Like

Ja - men er det sånn at hvis et sted har blitt hacket en gang, så er det mye større sjanse for at det skjer igjen på det samme nettstedet, etter at de har kjørt på med bedre sikkerhet…?

Jeg er enig i at det ikke burde ha skjedd i utgangspunktet. Men Bitfinex er fortsatt en av de største handelsplattformene for kryptovaluta.

Det største problemet er at de fortsatt ikke vet hvordan de ble hacket.

2 Likes

Betryggende :slight_smile:

2 Likes

Nå må ikke etherium falle sammen før jeg får satt shorten da…

Hva skjer?

Edit: Glem det, så det ble rapportert inn transaksjons-forsinkelser og problemer og så ut som kursen hadde falt en del enkelte steder, men ser ikke ut som noe big deal egentlig.

1 Like

bitcoin går nå bra ikveld

1 Like

Det er på dager som dette man skulle hatt kapital klar…

1 Like

Prisen gikk ned omkring 10% på 15-20 minutter, før den gikk opp igjen 6-7% umiddelbart. Dash og Litecoin falt også betydelig i samme tidspunkt.

Var det transaksjonsforsinkelser som var skyld i det? Prisene ligger generelt noen prosent lavere enn før dippen nå.

Ayeeee let’s gooo. Ultimata flash crashen, $350 till $1 miljon #YOLO

3 Likes

Oioi, her ser det ut som noe har gått litt galt. Markeds softwaren som ikke er helt robust!? Ikke så kult om en kommer ut på stoploss på 1 dollars pga bug i softwaren…

Er det gdax? Kan jeg spørre hvor du finner det realtime trendverktøyet der?

Edit: Tradingview?

Betryggende å innvestere i krypto :joy:

3 Likes

TL;DR: badly designed ICOs, plus selfish and foolish miners = major delays and maybe even substantial losses for everyone else.

1 Like