Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Snakket om XRP Ripple det er jo desentralisert men ikke den forstand som andre blockchains. En av grunnene er vel at eiere i Ripple eier mer enn 60% av supply og har blitt beskyldt flere ganger for prismanipulering og dumping av tokens. Stellar brøt jo ut av XRP som en fork pga. blant annet dette sies det (internal conflicts skrives det iaf.)

Usikker på hva du mener ned Luna her.

ps. Må sier har selv vært investert XRP men tviler sterkt at jeg går inn der igjen :man_shrugging:

1 Like

Jeg snakker i hovedsak om tokenen Luna, i Terra økosystemet. Helt enig at XRP er sentralisert og hadde ikke ønsket å eie den selv, men for all del.

Luna [Terra] driver med DeFi og er fundert på stablecoinen UST. Flaggskip produktene er Mirror og Anchor Protocol.

1 Like

På biotech trådene har vi forklaring på begreper / forkortelser ved mouseover i tekst, gidder dere gjøre det / be @pdx la dere gjøre det?

PS. alle jublet :stuck_out_tongue:

4 Likes

Dette er crypto, det er alt for utviklet å holde på sånn som dere gjør i biotech trådene :stuck_out_tongue:

Ikke så ille at ingen tålte det tenker jeg, i værste fall lærte dere noe nytt mens ethereum trutter og går i ATH på ATH. Gratulerer til alle sammen nok en gang med det :slight_smile:

2 Likes

Tja kunne man ikke hatt en samleside for slikt?
Hvilke termer er det du lurer på nå?

Vi har en samleside med termer:

Kan sikkert oppdateres litt :sweat_smile:

Noe hver og en kan gjøre ved å klikke på overskriften.

1 Like

lol, det er sant bio er lett :stuck_out_tongue: :smiley:

Jeg tror jeg stagger på alle dine poster Cristo, siden jeg ikke er inne i det :stuck_out_tongue:
tror det var en post hvor du brukte begrepet pancake, det var da jeg ga opp :stuck_out_tongue:

1 Like

Hvis det er et ord som virker rart så er det sannsynligvis navnet på en token, coin, eller et blockchain nettverk :slight_smile: Jeg misforstod den andre posten jeg svarte deg på virker det som, trodde du ønsket at vi holdt oss mer on-topic. Beklager det!

Regner med at cristo refererer til PancakeSwap som er en desentralisert crypto exchange lagd på binance smart chain nettverket.

Pancake
Swap er en crosschain plattform som blant annet tilbyr veksling av en Crypto mot en annen ved at det tar en fee finnes flere liknende UniSwap, SushiSwap, Bakery, Lollipop ++

Pancake swap tilbyr og staking rewards ved at man gir likviditet til markedet deres.

Håper det oppklarte litt :slightly_smiling_face::+1:

1 Like

Takker, men hadde vært sweet med mouseover stil :stuck_out_tongue:

Denne tråden er for Ethereum. Dere får starte en egen shitcoin tråd.

3 Likes

kotyme brudd? jeg inviterer ikke til jalla, så glem det…

Kan ha USD der i hvert fall. NOK tror jeg ikke.

1 Like

3600 :crazy_face:

1 Like

3700…:rocket::scream::rocket:

2 Likes

Nesten 3800 allerede :sweat_smile:

1 Like

Snart blir det å telle tusinger istedet for hundringser

3 Likes

Omg… 60% av portofølgen er her…

3 Likes

Da var 10-baggeren inne, på 8mnd! :beer::beer::beer:

14 Likes